Witam.
Potrzebuję opinii, porady, pomocy w temacie Colt. Podczas spawania tłumika została złamana pierwsza sonda lambda (akumulator odłączony). W celu zamaskowania szkody została delikatnie przyspawana na swoje miejsce, ale prawdopodobnie już na podłączonym aku. Auto od tej pory ciężko odpala jak jest zimne, później jest w miarę dobrze, ale nierówno pracuje i pali 2×więcej paliwa. Sonda wymieniona na używaną, ale dobrą. Przepustnica i aparat zapłonowy wymieniony od działającego auta. Auto było u elektryka, który stwierdził, że ze strony elektrycznej jest ok, następnie elektronik po zbadaniu niby kompem stwierdza uszkodzenie komputera. Moje pytanie, czy wymiana komputera to komp-moduł imbo-kluczyk-stacyjka z tzw. pętlą.
Potrzebuję opinii, porady, pomocy w temacie Colt. Podczas spawania tłumika została złamana pierwsza sonda lambda (akumulator odłączony). W celu zamaskowania szkody została delikatnie przyspawana na swoje miejsce, ale prawdopodobnie już na podłączonym aku. Auto od tej pory ciężko odpala jak jest zimne, później jest w miarę dobrze, ale nierówno pracuje i pali 2×więcej paliwa. Sonda wymieniona na używaną, ale dobrą. Przepustnica i aparat zapłonowy wymieniony od działającego auta. Auto było u elektryka, który stwierdził, że ze strony elektrycznej jest ok, następnie elektronik po zbadaniu niby kompem stwierdza uszkodzenie komputera. Moje pytanie, czy wymiana komputera to komp-moduł imbo-kluczyk-stacyjka z tzw. pętlą.