Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Poszukuję schematu ładowarki do baterii NiCD i NiMH 9V

PitreC91 16 Kwi 2013 22:41 4746 9
  • #1 16 Kwi 2013 22:41
    PitreC91
    Poziom 12  

Witam, poszukuję schematu ładowarki do baterii 9V o pojemności 4400mAh z regulowanym prądem ładowania.

0 9
  • Pomocny post
    #2 16 Kwi 2013 23:50
    Rysiek2
    Poziom 33  

Może ten schemat zainspiruje Ciebie.

Poszukuję schematu ładowarki do baterii NiCD i NiMH 9V

Dodano po 1 [minuty]:

..nie potrzebujesz takiej mocy ale zawsze łatwiej zmniejszyć jak zwiększyć :)

0
  • #3 17 Kwi 2013 00:10
    PitreC91
    Poziom 12  

Dzięki za pomoc. :) poszukiwałem właśnie czegoś co będzie miało większą moc, jestem jednak trochę zielony, powiedziałbyś mi może co tu trzeba wstawić? Oglądałem wszystkie inne tematy o ładowarkach do tego typu baterii, ale nie było mowy o spokojnym ładowaniu aż tak dużej baterii. Na przykład tą ładowarkę będę w stanie naładować akumulator od wkrętarki bez większych problemów :). Dzięki jeszcze raz :)

Masz może jeszcze do tego jakiś opis? :)

0
  • #4 17 Kwi 2013 00:17
    oj
    Poziom 42  

Ładowarka musi wykrywać koniec ładowania metodą -delta V oraz/i delta T

PitreC91 napisał:
    akumulator od wkrętarki

Tanie wkrętarki mają ładowarki składające się z transformatora + dioda i nikt się nie przejmuje akumulatorami

0
  • #5 17 Kwi 2013 00:21
    tomiok
    Poziom 33  

Może kolega by napisał do czego dokładnie potrzebuje dla ułatwienia ?

0
  • #6 17 Kwi 2013 00:28
    PitreC91
    Poziom 12  

tomiok napisał:
    Może kolega by napisał do czego dokładnie potrzebuje dla ułatwienia ?

to ma być ładowarka baterii do repliki ASG.
    coś takiego jak to:
    Link
    zależy mi by to było "homemade" bo z chińskim badziewiem to wiadomo co się dzieje, poza tym wolno ładuje...

0
  • #8 17 Kwi 2013 09:35
    PitreC91
    Poziom 12  

@oj