Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra 2/1.7TD/1999 - kody błędów brak mocy

lukaszek0991 17 Kwi 2013 09:09 5775 10
  • #1 17 Kwi 2013 09:09
    lukaszek0991
    Poziom 14  

    Witam mam następujące kody błędów sprawdzane moim programem w oplu astrze 2 1.7td rok 1999 po przejechaniu 2 km nagle coś zaczęło głośno hałasować w silniku i zaświeciła się kontrolka niby silnika żółta jak doszła prędkość silnika do 20000 obrotów i nie da się dalej już jechać bo całkiem hamuje silnik i teraz hałasuje cały proszę o rady co to może być. I błędy wszystkie były kasowane w niedzielę więc one występują w trakcie jazdy zapewne na dłuższą metę bo tutaj pisze że nie występuje.

    Łączna ilość kodów błędów: 3

    P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
    (05) - Nie występuje

    P1335 - Pompa wtryskowa: brak sygnału wejścia prędkości silnika z Modu- łu Sterującego
    (0A) - Nie występuje

    P1220 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
    (0A) - Obecny

    0 10
  • #2 17 Kwi 2013 11:04
    kmitki
    Poziom 22  

    P1220 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
    (0A) - Obecny
    To prawdopodobnie koniec pompy.

    1
  • #3 17 Kwi 2013 18:23
    lukaszek0991
    Poziom 14  

    Pompy wtryskowej? a nie da się tego jakoś naprawić ile może taka pompa kosztować?

    Dodano po 2 [godziny] 37 [minuty]:

    Po skasowaniu przez mój program wszystkich błędów i odłączenia akumulatora i podłączenia go po minucie z powrotem i włączeniu silnika hałas największy jest gdzieś w miejscu rozrządu a był tydzień temu wymieniany kompletny i głowica też była planowana bo były małe problemy. Jak podłączyłem kabel w trakcie jazdy wystarczyło ujechać 30 metrów i się kontrolka silnika żółta zaświeciła i wyskoczył taki błąd " P1220 Obecny ( A ) Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) " i już po jeździe bo stracił moc i nie mogłem nawet ruszyć na jedynce a jeszcze dodam że jak odpaliłem silnik to za mną czarno nigdy tak nie dymił z tłumika.

    Dodano po 3 [godziny] 50 [minuty]:

    może to by coś pomogło sprawdziłem przez swój kabel na luzie gazowałem do 2500 obr./min.

    Początek dostawy: 22,9 CA
    Pożądany początek wtrysku: 1,1 CA
    Rzeczywisty początek wtrysku: 16,9 CA
    Pożądana masa paliwa: 14,1 mg/suw
    Masa paliwa: 14,9 mg/suw

    0
  • #4 17 Kwi 2013 21:57
    kmitki
    Poziom 22  

    Pożądany początek wtrysku: 1,1 CA
    Rzeczywisty początek wtrysku: 16,9 CA
    Sam chyba widzisz co się dzieje.
    Masz zatarty nastawnik kąta wtrysku, trzeba oddać pompe do naprawy w porządnym warsztacie, a to trochę niestety kosztuje.

    0
  • #5 18 Kwi 2013 06:38
    niuniu36

    Poziom 27  

    Sprubuj,jeszcze zgrac te dwa kąty ze sobą przez regulację na kole pompy wtryskowej,jesli się nie da no to pompa.

    0
  • #6 18 Kwi 2013 17:45
    benyy1
    Poziom 17  

    Sprawdź rozrząd mogło coś przeskoczyć

    0
  • #7 22 Kwi 2013 18:53
    lukaszek0991
    Poziom 14  

    komputer mojego kumpla ktory jest mechanikiem wykazal sterownik pompy wtryskowej

    0
  • #8 23 Kwi 2013 19:01
    benyy1
    Poziom 17  

    no to pompa na stół i tranzystor w sterowniku do wymiany na jakiś czas pomoże

    0
  • #9 24 Wrz 2014 12:03
    ageszka91
    Poziom 1  

    Witam. Mam podobny problem - samochód jak wyżej - Opel Astra 2, silnik 1,7 TD, diesel, rok 1999.

    Opisuję problem: samochód ma (znacząco) mniejszą moc niż miał. Wyświetla się check na desce rozdzielczej. Gdy przekroczę 2000 obrotów check znika, choć zanim dotrę do tych obrotów mija sporo czasu. Byłam dziś na komputerze - najpierw wyświetlił się błąd P0400 i mechanik powiedział, że to zawód ERG oraz błąd P1220 z napisem początek wtrysku. Mechanik skasował błędy. Powiedział, żeby pojeździć i jeśli znów się zaświeci to wrócić. Wróciłam po 15 minutach i był tylko błąd P1220. Czy to pompa do wymiany czy może być to coś innego?

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.

    0
  • #10 28 Wrz 2014 10:37
    niuniu36

    Poziom 27  

    Pompa a w niej przestawiacz kąta wtrysku.

    1
  • #11 28 Wrz 2014 13:25
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Naprawa samego sterownika, bez sprawdzenia i/lub naprawy nastawnika, jest działaniem doraźnym i niestety krótkotrwałym. Jeśli sterownik został uszkodzony z powodu zacierającego się nastawnika, naprawa może wystarczyć na dojechanie za bramę warsztatu.

    -1
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo