Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie dokumenty do odbioru instalacji elektrycznej i jakie opłaty za wykonanie?

Kata5za 17 Kwi 2013 10:35 19719 17
  • #1 17 Kwi 2013 10:35
    Kata5za
    Poziom 6  

Witam.
    Z góry przepraszam jeśli pytanie nie w tym wątku co trzeba, ale niestety jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o elektrykę... niemniej jednak mąż wyjechał i jestem zmuszona zmierzyć się z tematem.

Sprawa wygląda jak poniżej:
    zleciliśmy z mężem wykonanie remontu instalacji elektrycznej w mieszkaniu w bloku - podpisaliśmy umowę z Wykonawcą, w ramach której widnieje zapis:
    "Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznej w mieszkaniu należącym do Zleceniodawcy. Wartość umowy obejmuje cenę wykonania usługi i wynosi 2300 zł zł.
    W wyżej wymienionej cenie Wykonawca zobowiązuje się do wykonania:
    - Montażu pełnej 3-fazowej instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią w (...) oraz wykonanie pomiarów i dostarczenie wszystkich niezbędnych do odbioru instalacji dokumentów.
    Całość prac, wliczając zakupione przez Wykonawcę materiały niezbędne do wykonania tych prac, wyceniona została na kwotę 2300 zł"

Niestety w momencie wykonywania większości prac nie mieliśmy jeszcze zgody Tauronu na podpięcie trzeciej fazy, co spowodowało, że elektrycy musieli przyjeżdżać jeszcze raz, aby dokończyć podpięcia po uzyskaniu zgody od Tauronu. Wykonanie tego podpięcia zostało uzgodnione ustnie na dodatkowe 360 zł (200 zł + materiał).