Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra 2/1.7TD/1999 - kody błędów brak mocy

17 Kwi 2013 18:58 3099 4
  • Poziom 14  
    Witam mam następujące kody błędów sprawdzane moim programem w oplu astrze 2 1.7td rok 1999 po przejechaniu 2 km nagle coś zaczęło głośno hałasować w silniku i zaświeciła się kontrolka niby silnika żółta jak doszła prędkość silnika do 20000 obrotów i nie da się dalej już jechać bo całkiem hamuje silnik i teraz hałasuje cały proszę o rady co to może być. I błędy wszystkie były kasowane w niedzielę więc one występują w trakcie jazdy zapewne na dłuższą metę bo tutaj pisze że nie występuje.

    Po skasowaniu przez mój program wszystkich błędów i odłączenia akumulatora i podłączenia go po minucie z powrotem i włączeniu silnika hałas największy jest gdzieś w miejscu rozrządu a był tydzień temu wymieniany kompletny i głowica też była planowana bo były małe problemy. Jak podłączyłem kabel w trakcie jazdy wystarczyło ujechać 30 metrów i się kontrolka silnika żółta zaświeciła i wyskoczył taki błąd " P1220 Obecny ( A ) Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) " i już po jeździe bo stracił moc i nie mogłem nawet ruszyć na jedynce a jeszcze dodam że jak odpaliłem silnik to za mną czarno nigdy tak nie dymił z tłumika.

    może to by coś pomogło sprawdziłem przez swój kabel na luzie gazowałem do 2500 obr./min.

    Początek dostawy: 22,9 CA
    Pożądany początek wtrysku: 1,1 CA
    Rzeczywisty początek wtrysku: 16,9 CA
    Pożądana masa paliwa: 14,1 mg/suw
    Masa paliwa: 14,9 mg/suw
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 22  
    Coś ci się tłucze w silniku a ty na siłe chcesz jechać "Może przestanie"?
    Robiony był ledwo co rozrząd, i z jego obrębu dobiega hałas, brak mocy kopci. a teraz już nie jedzie, kolega dalej ni wie co to może być? To podpowiem, OPIEPRZ*** mechanika bo rozrząd się rozsypał. Błąd z działaniem układu krytycznego ma również związek z pompą paliwa z tego co pamiętam ale ja jednak zajrzał bym najpierw do rozrządu. Przynajmniej na to logika sugeruje.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 14  
    ale jeśli by coś było nie tak rorządem to by nie odpalił mi samochód