Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MAN TGA - zawór ECAM regeneracja

obi_pl 18 Kwi 2013 00:03 3321 3
  • #1 18 Kwi 2013 00:03
    obi_pl
    Poziom 7  

    Witam Kolegów

    Szukam jakiejkolwiek informacji nt. działania zaworów ECAM firmy Haldex.....głównie chodzi mi o sposób regeneracji oraz info nt jakie ciśnienie powinno być na wylocie każdej z sekcji...

    Mam 6 MANów 02 - 03 roczniki i wszystkie mają takie zaworki, regeneracja jednak trochę kosztuje a kurde zestawy naprawcze chociażby w Opoltransie chodzą po 2-3 stówki....

    proszę o radę....

    z tego co wodzę u siebie z reguły siada mi sekcja oznaczona nr 24 i powstają problemy z przerzucaniem skrzyni z niskiej na wysoką i odwrotnie....


    z góry dziękuję :-)))))

    0 3
  • #3 03 Maj 2013 15:40
    obi_pl
    Poziom 7  

    Dziękuję serdecznie, mam też pytanko czy ktoś próbował samemu regenerować ECAMy....przy kilku autach wymiana to już kosztowna rzecz...ponoć trzeba mieć sprężarkę, zaworki, manometry, zbiorniki itp...ale to nie problem zwłaszcza że na warsztacie tego pełno...po necie i w opoltransie widziałem zestawy naprawcze po 2-3 stówki - z reguły komplet simeringów, uszczelek itp....co o tym sądzicie Panowie??

    0
  • #4 05 Maj 2013 21:52
    liset7
    Poziom 11  

    Kumpel kiedyś próbował. Osuszacz zawalony spiekami i nagarem ze sprężarki. Dwie godziny rozbierania. Dzień mycia i skrobania. Dzień składania do kupy i ustawiania i nic - wieje jak wiał. Prawdopodobnie uszkodzony był któryś z tych elektrozaworków przy elektronice, ale ciężko do nich się dobrać. Z tego co wiem to oddał do regeneracji - zapłacił koło 900 złotych i po wymianie sprężarki chodzi do dziś. Chyba mu jeszcze na toi jakąś gwarancję dali. Oczywiście kolego zachęcam do próbowania własnej regeneracji, bo jak można zaoszczędzić to czemu nie - w końcu wszystko dla ludzi i przez ludzi zrobione.

    0