Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spawarka inwertorowa do prac domowych

18 Kwi 2013 20:50 5928 15
  • Poziom 9  
    Witam,
    Chciałbym kupić spawarkę interwałową do kwoty 500-600zł. Będzie mi ona służyła sporadycznie do ogólnych napraw wokół domu (balustrada, ogrodzenie itp) Nie znam się zupełnie na spawarkach, spawałem kilka razy w życiu taką wielką krową pożyczoną od sąsiada na siłę, jednak w obecnym miejscu zamieszkania nie mam siły i takie rozwiązanie odpada, po drugie wolałbym coś bardziej poręcznego. Znalazłem coś takiego jak Sherman MMA 200, co o tym myślicie? Wystarczy do drobnych prac domowych, czy lepiej kupić coś innego..? Elektroda 2,5 spełniała by moje oczekiwania, może sporadycznie coś cyknąć 3,5 ale to już będzie rzadkość.
  • Poziom 9  
    Przez 5 lat nic nie zmieniło się w tym temacie ?
  • Poziom 13  
    Zmieniło się i to dużo, wystarczy poszukać na forum, temat wiele razy poruszany.
  • Poziom 17  
    Polecam kolego spawarkę firmy Dedra. W Castoramie kupisz za 500zł. Pracuję jako monter konstrukcji stalowych na obiektach mostowych i przewijały mi się przez lata spawarki firm Kempi, Magnum, Dedra. Magnum kosztuje jakieś 700 - 800 zł ale powiedziałbym że pomiędzy Dedrą a Magnum niema różnicy. Małe Kempi Minarc 150 kosztuje jakieś 1800zł ale jest godne polecanie. Natomiast dla domu polecam Dedre lub Magnum w zależności ile chcesz wydać pieniędzy.
  • Poziom 27  
    Jeżeli do domu i lubisz majsterkować, zastanów się nad spawarką z możliwością spawania "TIG_iem". Jest trochę droższa, ale z czasem można dokupić butlę i mieć możliwość spawania TIG_iem.
  • Poziom 23  
    Z TIGiem troszkę za dużo zabawy, nie polecam tego początkującym lub sporadycznie używającym spawarki do prac okołodomowych.
    Fakt spaw piękny ale argon lub argon z CO2, reduktory...to zabawa dla pasjonata.