Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

tectra s1 - Komputer pracuje ale nie widać nic na ekranie i piszczy

19 Kwi 2013 14:38 1434 9
  • Poziom 2  
    No więc , mój problem wygląda następująco :
    Posiadam Laptopa Toshiba Tectra s1 , pewnego dnia przy próbie uruchomienia matryca pozoztała "martwa" , słychać wraźnie że komputer pracuje , dodatkowo słychać piszczenia (chyba biosy , nie znam się) dwa krótkie , 1 długi i 3 krótkie ... próbowałem zamieniać kości ram ale to nie pomogło , dodam że gdy wyjmę kompletnie ram i próbuję włączyć komputer to piski ustają lecz dalej nic nie widać na ekranie ... czytałem na jakimś forum że to wina ramu lub płyty głównej ... proszę o rzeczowe odpowiedzi gdyż jestem "świerzakiem" :)
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Moderator - Komputery Serwis
    Podmień kości pamięci na zupełnie inne,sprawne.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 2  
    też tak myślałem ale nie mam skąd takie wytrzasnąć ... a kupować nowe w ciemno nie jest zbyt opłacalne... poza tym laptop był w serwisie ale serwis po przeglądzie stwierdził że go nie naprawi , bo nie ma dostępu do części , dlatego zastanawiam się czy nie będzie to wina płyty głównej , gdyż ram można kupić bez problemu ...
  • Moderator - Komputery Serwis
    madaj102 napisał:
    poza tym laptop był w serwisie ale serwis po przeglądzie stwierdził że go nie naprawi , bo nie ma dostępu do części.

Cóż to za serwis?.
    Nie napisali żadnej ekspertyzy z opisem usterki?.
  • Spec od komputerów
    Na zewnętrznym monitorze również brak obrazu?
  • Poziom 2  
    Nic nie napisali, ani nic nie powiedzieli. Pod monitorem też nie ma obrazu.
  • Spec od komputerów
    Cytat:
    słychać wraźnie że komputer pracuje

Słychać dźwięk powitalny systemu? Czy tylko to, że wentylator i dysk pracują?
  • Poziom 19