Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Klimatronic VW Passat - pali bezpiecznik

m_romaniuk86 19 Kwi 2013 19:06 5283 8
  • #1 19 Kwi 2013 19:06
    m_romaniuk86
    Poziom 2  

    Witam, jestem nowym użytkownikiem na tym forum i proszę was o pomoc!!!
    Jestem właścicielem VW Passat 1.9 TDI 2004 rok i mam problem z klimatyzacją. Problem polega na tym że cały czas przepala mi bezpiecznik nr 5 odpowiedzialny za podswietlenia zegarow itp, przy tym wyłacza mi panel kilmatronika i wszystkie nawiewy, pali go caly czas po kilu min jazdy, gdy odłączylem klimatronika nawiewy działaj troche dłużej ale później znów wyłacza mi panel i pali bezpiecznik, komputer na VAG nic nie pokazuje, co jakiś czas system pokazuje błąd czujnika oleju ale bardzo sporadycznie. Nie wiem co mam z tym zrobić, pomocy....

  • #2 19 Kwi 2013 19:32
    bula_wrz
    Poziom 16  

    a nie jest wsadzony za mały bezpiecznik ??
    dowiedz się jaki powinien być i zweryfikuj to z tym co wssadzasz. może wszystko jest ok.

  • #3 19 Kwi 2013 19:48
    Sołtys_Elbląga
    Poziom 31  

    Przestan pisać bzdury.

    Wepnij żarówke w miejsce bezpieczika i szukaj co zwiera. Inaczej nie da rady bez serwisu.

  • #4 19 Kwi 2013 20:10
    m_romaniuk86
    Poziom 2  

    Próbowalem rożnych bezpiecznikow pali wszystkie, tylko te o wiekszej mocy troche później

  • #5 19 Kwi 2013 20:12
    Sołtys_Elbląga
    Poziom 31  

    Ty nie rób glupot tylko szukaj zwarcia. Albo zdrutuj i poczekaj aż samo wyjdzie na jaw. Wróć jak znajdziesz przyczynę. Zarowka 5w starczy.

  • #6 19 Kwi 2013 20:18
    m_romaniuk86
    Poziom 2  

    Dzięki za podpowiedzi, poczekam moze ktoś mial podobny problem

  • Pomocny post
    #7 19 Kwi 2013 20:21
    robmaz
    Poziom 20  

    Witam.
    Czujnik poziomu/temperatury oleju też jest zasilany z tego bezpiecznika.
    Odłącz go na próbę.

  • #8 19 Kwi 2013 20:23
    m_romaniuk86
    Poziom 2  

    Moge go wymienic na nowy ale to trzeba olej spuszczac, własnie od czasu do czasu przy odpalaniu zapali sie kontrolka oleju na pomarańczowo po chwili znika ale i póxniej znów pali bezpiecznik

  • #9 19 Kwi 2013 20:27
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    robmaz napisał:
    Czujnik poziomu/temperatury oleju też jest zasilany z tego bezpiecznika.

    Jest pod spodem miski olejowej.

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo