Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PEUGEOT BOXER 2.5D 96 ROK WSKAZNIK PALIWA

19 Kwi 2013 19:33 5754 8
  • Poziom 9  
    prosze o pomoc, mam problem juz od jakiegos czasu ze wskaznikiem paliwa, caly czas swieci sie rezerwa i wskazowka jest na zero nie wazne ile by bylo paliwa, wymienilem juz pompke paliwa w baku, w korku zrobilem dziurke na powietrze, dodalem dodatkowa mase z wtyczek od pompki paliwa do obudowy baku, wymienilem tak zwany stabilizator (czujnik ) drgan mieszczacy sie za schowkiem, 2 liczniki przelozylem dla sprawdzenia i w dalszym ciagu nie dziala, czy ktos mial kiedykolwiek taki problem, prosze o odp.
  • Poziom 31  
    Co ma pompa do wskazań paliwa? I to w dieslu...

    Dodano po 1 [minuty]:

    Podłącz potencjometr do kabli od pływaka i krec nim. 1k wystarczy. Jak nie działa to masz przerwę na kablu po drodze.
  • Poziom 9  
    po wyciagnieciu pompki z baku i ruszaniu plywakiem wskaznik dziala powoli sie rusza ale idzie natomiast po wlozeniu pompki spowrotem do baku nic sie nie dzieje czy jest mozliwosc ze jest gdzies przepiecie
  • Poziom 31  
    Pokaż zdjęcie tego pływaka. Masz tam na nim styropian czy sam drut? Mogłeś napisać od razu to co teraz. Jak luty wyglądają dobrze to zostaw.
  • Poziom 9  
    Zdjęcie skopiowane ale wygląda on tak; PEUGEOT BOXER 2.5D 96 ROK WSKAZNIK PALIWA
  • Poziom 31  
    Jak na końcu pływaka, czyli tego drutu masz pianke czy styropian i po za zbiornikiem Ci pokazuje a w nim nie to pokombinuj z wyginaniem druta. Możliwe że źle zgiety.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Wsadz do banki z ropa i zobacz czy się unosi ten pływak na powierzchni czy tonie na dnie. O.
  • Poziom 9  
    Jest identycznie jak na zdjęciu, równo z rurka a na końcu wygięty ale jakie to ma znaczenie jeśli jest paliwo to i boja się podnosi a wtedy wskaźnik, w tym przypadku sprawdziłem 2 pływaki i ten sam efekt.

    Dodano po 7 [minuty]:

    Przy najbliższej okazji sprawdzę pływak w bance ale tyle razy co go wyciągałem nie widziałem żeby gdzieś przeciekał, byłoby słychać w środku jak chlupie.
  • Poziom 1  
    Hej! i jak tam znalazłeś rozwiązanie?
    Pytam ponieważ mam podobnie, tyle że mi pokazuje 3/4 baku.
    tydzień temu kupiłem samochód, miał 3/4 baku, przejechałem nim ok 250km i wskaznik nic się nie ruszył dlatego troszkę mnie to zastanowiło.
    Dzisiaj wyciągnąłem pływak, jeśli przytrzymam go na samej górze to licznik pokazuje full, troszkę opuszcze to pokazuje 3/4 az do momentu gdy opuszcze do samego dołu, wtedy pokazuje pół baku i świeci się rezerwa.Orientuje się ktoś może od czego powinienem zacząć, od wymiany pływaka cz licznika? dodam jeszcze że z zegarów obrotomierz nie działa, więc może całe zegary wymienić najpierw?
    Samochód to peugeot boxer 2,5d 2001r
    Dzięki
  • Poziom 9  
    musisz probowac metoda prob i bledow znajdz szrot i podlacz inny licznik, nastepnie odlacz stabilizator drgan i zobacz co sie bedzie dzialo znajduje sie za schowkiem (czarne pudeleczko), moze byc tez tak ze masz zle wyskalowana pompke paliwa tzn na pompce jest srubka ktora ustawia plywak wtedy musisz wyjac pompke ustawic na zero w pozycji rezerwy i zobaczysz jak sie zachowa wskazowka i wtedy podkrecac jak bedzie za wysoko lub za nisko, ja akurat okazalo sie mialem zwarcie na kostce od pompki paliwa, zrobilem to na krotko czyli odcialem kostke i polaczylem same kable ale odwrotnie kolorami czyli masa tak jak bylo to czarny i niebiesko czerwony z bialo czerwonym automatycznie wskazowka podniosla sie do ponad pol baku co by sie zgadzalo iz wyciagnalem pompke aby sprawdzic stan paliwa i okazalo sie to realne gdyz stan jest wysoki, teraz pozostalo mi sprawdzic czy wskaznik dziala tzn wyjezdzic paliwo i obserwowac czy wskazowka opada i zaswieci sie rezerwa

    Proszę poprawić rażącą pisownię w swoich postach.
    Zdania zaczynamy z wielkiej litery a kończymy kropką, używamy również znaków przestankowych.
    [serwisantscani1]