Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sieć Vectra 40 Mb/s działa wolno

Ka1rol 03 Sie 2013 10:48 18909 109
  • #61 03 Sie 2013 10:48
    Ka1rol
    Poziom 13  

    Dzięki.
    Mam jeszcze jedno pytanie,zauważyłem że jak są problemy i zamula internet,problemy też są z telefonem podłączonym do tego samego modemu, zrobiłem takie testy tz. ja dzwoniąc w tym momencie wszystko słyszę,natomiast osoby do których dzwonię nic kompletnie nie słyszą,i to wszystko przy stabilnej pracy modemu który jest po wymianie // przed wymianą modemu,na starym było to samo//,jednocześnie to wszystko się dzieje przy stabilnej pracy modemu i Vectra twierdzi że na jej urządzeniach wszystko jest stabilnie,nie ma zakłóceń pracy modemu.
    Proszę o Wasze przemyślenia na ten temat.

    Pozdrawiam

    Dodano po 30 [minuty]:

    PS,
    Zrobiłem to tym testem co dałeś,zauważyłem jedną rzecz,było 9 Mb/na 2 Mb lecz co jest ciekawe w czasie testu zwieszało się i zatrzymywał się test na kilkanaście sekund w bezruch,czy ja dobrze rozumiem że mimo dobrego testu w takich sytuacjach zatrzymywania się testu na kilkanaście sekund bezruchu ,jeżeli by to trafiło na moją np. pracę na komputerze to zatrzymywanie się może powodować moje problemy?,tym bardziej że czasami widzę np. na moich programach opóżnienia na 9-15 sekund.
    Bardzo Was proszę o komentarz.

    Pozdrawiam

    Dodano po 22 [minuty]:



    PS,VooVoo,odnośnie Twojego testu który podałeś, poza przerwami na kilkanaście sekund ,zauważyłem ciekawą rzecz ,na Dowloand zdarzają się sytuacje że Downloand skacze nawet do 250 Mb,// tak, dwieście pięćdziesiąt //aby momentalnie spaść do 1 Mb,jak to interpretować?,czy to tak powinno być?.
    Pozdrawiam

  • #62 06 Sie 2013 09:09
    Ka1rol
    Poziom 13  

    Robiłem testy,uwzględniając włączony TV,i chyba coś w tym jest,zauważyłem przy dużych spadkach np. UPC z 200-250 Mbps,na 1MBps,problemy też na innych Testerach

    Link bezpośredni:
    http://www.speedtest.pl/test/65397580
    Link na forum:
    Sieć Vectra 40 Mb/s działa wolno

    Reasumując, przy dużych spadkach i włączonym TV jest chyba gorzej niż bez włączonego TV.
    Proszę o Wasze przemyślenia.

    Pozdrawiam

  • #63 11 Sie 2013 21:43
    Ka1rol
    Poziom 13  

    Mam ciekawe pytanie do Was,
    Vectra SA , oficjalnie napisała mi że modem działa poprawnie , jeżeli będę wzywał pomocy odnośnie braku internetu i telefonu będę jako klient , obciążony dodatkowymi kosztami wysłania techników w celu naprawienia problemu,jest to terrorystyczny szantaż.
    Przyłapałem w dniu 2013-08-11 godz. 11 sytuację odwrotną,Vectra SA, modem działał poprawnie wszystkie modemy świeciły na zielono,natomiast nie miałem TV,telefonu i internetu cały dzień.
    Jeżeli następuje sytuacja, że Vectra SA w OFICJALNYM piśmie do mnie .odmawia pomocy techników w czasie awarii i spadku Upload do zera,jednocześnie starszy dodatkowymi kosztami wzywania pomocy,a jednocześnie klient wyłapuje w dniu 2013-08-11 sytuację odwrotną,tz. że mimo stabilnej pracy modemu,wszystkie diody świecą na zielono,a mimo tego ,nie ma cały dzień TV,telefonu ,internetu,nie jest to wystarczający argument dla UKE,aby zdelegalizować firmę Vectra SA w Polsce?, lub zabronić firmie Vectra SA działania na terytorium R.P?,a jeżeli jest to niemożliwe , to może przynajmniej e obciążyć firmę Vectra SA gigantycznymi kosztami,aby w przyszłości traktowali klientów płacących olbrzymie rachunki poważnie?.
    Przykłady gdy były problemy z internetem ,i były spadki Upload do zera.gdy jednocześnie Vectra temu zaprzeczała..
    http://www.speedtest.pl/test/65090028
    http://www.speedtest.pl/test/65091711
    http://www.speedtest.pl/test/65093083
    http://www.speedtest.pl/test/65098921
    http://www.speedtest.pl/test/65107754
    http://www.speedtest.pl/test/65109286
    http://www.speedtest.pl/test/65116312
    http://www.speedtest.pl/test/65116505
    http://www.speedtest.pl/test/65120549
    http://www.speedtest.pl/test/65188546
    http://www.speedtest.pl/test/65197152
    http://www.speedtest.pl/test/65397580
    http://www.speedtest.pl/test/65397580
    Ja,złożyłem pismo do Rzecznika w kwietniu,czyli cztery miesiące temu,przez cztery miesiące uzyskałem tyle,że Vectra SA twierdzi ,że anulowałem w tym roku 60 reklamacji,i mam czekać na UKE.
    Pozdrawiam

  • #64 11 Sie 2013 22:01
    jurek.adam
    Poziom 43  

    Jakim cudem mogłeś złożyć kilkadziesiąt reklamacji skoro na rozpatrzenie jednej operator ma 30 dni? I po co ciągniesz tę historię skoro można ją przerwać jednym pismem - wypowiedzeniem umowy z powodu zmian warunków (zmiany w regulaminie)? To są pytanie retoryczne, widzę, że mimo pokierowania nie radzisz sobie z tematem, czas chyba go zamknąć.

  • #65 11 Sie 2013 22:12
    Ka1rol
    Poziom 13  

    Tak,złożyłem przez internet ok. 60 reklamacji i napisali do Rzecznika że, je anulowałem,pomijając że jest to fizycznie niemożliwe,mam jeszcze realne potwierdzenie że jest to nieprawda..
    Pozdrawiam

  • #66 20 Sie 2013 13:57
    Ka1rol
    Poziom 13  

    Jakby, kogoś interesowało jak uciec cytuję..


    Szanowni Państwo,

    Jest nam niezmiernie miło, że są Państwo Abonentami Vectry. W trosce o Państwa zadowolenie z naszych usług, w ostatnim czasie wprowadziliśmy wiele udogodnień i ulepszeń oferty:


    wprowadziliśmy nowe pakiety TV cyfrowej odpowiadające na potrzeby osób korzystających z TV analogowej. W naszej ofercie mamy obecnie 183 kanały cyfrowe,
    wprowadziliśmy nowy typ prostego dekodera HD, ciągle zwiększamy liczbę kanałów HD i kanałów cyfrowych, obecnie w naszej ofercie mamy 44 kanały w jakości HD,
    zwiększyliśmy liczbę i prędkość pakietów internetowych do 160 Mb/s,
    jeszcze w tym roku wprowadzimy usługę VoD w określonych miastach.
    Chcielibyśmy poinformować Państwa, że wprowadzamy zmiany do dokumentacji abonenckiej.Mają one na celu uczytelnienie dokumentacji, chcemy aby była ona dla Państwa bardziej przejrzysta i uporządkowana. Zmiany nastąpią w części głównej Umowy, Regulaminie Świadczenia Usług, Regulaminach Szczegółowych (dotychczas zwanych Warunkami Świadczenia Usług) oraz Cenniku, w którym zwiększamy jedynie wybrane opłaty, część pozycji usuwamy oraz wprowadzamy zmiany dotyczące niektórych opisów.

    Jednocześnie informujemy, że wysokość miesięcznych opłat za posiadane pakiety usług
    NIE ULEGA ZMIANIE.

    Wykaz zmian w: Regulaminie, Warunkach Świadczenia Usług, Cenniku i Umowie znajduje się tutaj.
    Pełne wersje nowych dokumentów znajdziecie Państwo na www.vectra.pl..
    Zmiany wejdą w życie z dniem 1.09.2013 r.

    Jednocześnie chcemy podkreślić, że dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić Państwu najwyższy poziom jakości usług i obsługi klienta. Nasi konsultanci są dostępni do Państwa dyspozycji każdego dnia w godzinach 7:00 - 22:00 (soboty 8:00 - 20:00, niedziele i święta 8:00 - 17:00) pod nr infolinii 601 601 601. Zachęcamy Państwa do kontaktu z nami, a także do porównania oferty Vectry z innymi ofertami dostępnymi na rynku pod kątem ilości programów, rzeczywistej prędkości Internetu, usług telefonicznych i cen za pakiety.
    Jeśli nie akceptują Państwo powyższych zmian, mają Państwo prawo wypowiedzenia Umowy do dnia wejścia tych zmian w życie. W razie skorzystania z prawa wypowiedzenia Umowy Vectrze nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Prawa Telekomunikacyjnego. Ostateczny termin składania wypowiedzeń z tego tytułu to 31.08.2013 r. Wierzymy, że korzystanie ze sprawdzonych urządzeń i rozwiązań Vectry daje komfort wynikający z łatwości i znajomości ich obsługi, poziomu jakości oraz dostępności naszych służb.


    Pozdrawiam

  • #67 20 Sie 2013 22:50
    Callahan
    Poziom 17  

    Tak, można teraz zerwać.

    W temacie:
    u mnie od niecałych 2 lat jest podobnie, sygnał na epc3925 jest ok, ale zawsze rankiem mam download 400 kbit/s. Wszystkie parametry ok, routery podmieniane, zawsze tak damo i samo ustępuje po ok 1 godz. Sam nie widzę, gdzie leży problem, pingi są ok, ale zamiast 20Mbit/s jest 0,4.
    Jedyne co mi sie kojarzy to moment przełączania z podwyższonej taryfy pobierania nocą na zwykłą. Nikt nic nie wie, żadnej usterki nie ma wg Vectry.

  • #68 21 Sie 2013 19:02
    Ka1rol
    Poziom 13  

    Callahan napisał:
    Tak, można teraz zerwać.

    W temacie:
    u mnie od niecałych 2 lat jest podobnie, sygnał na epc3925 jest ok, ale zawsze rankiem mam download 400 kbit/s. Wszystkie parametry ok, routery podmieniane, zawsze tak damo i samo ustępuje po ok 1 godz. Sam nie widzę, gdzie leży problem, pingi są ok, ale zamiast 20Mbit/s jest 0,4.
    Jedyne co mi sie kojarzy to moment przełączania z podwyższonej taryfy pobierania nocą na zwykłą. Nikt nic nie wie, żadnej usterki nie ma wg Vectry.


    Tak,mam to samo,jednak mi Upload spada do zera,oraz w czasie dnia też to się zdarza.
    Mnie jednak tłumaczą to inaczej,wiem prawie na pewno że jest to związane z ich podwyższonymi wewnętrznymi szumami ponieważ przyłapałem ich na tym że obserwują mnie po przyjściu do pracy,odczekują aż te szumy podwyższone ustępują dopiero wtedy dzwonią do mnie abym sprawdził internet,wtedy jest OK,lecz tym sposobem mogą nas w konia robić całe dwa lata....

    Pozdrawiam,

    Ps, może ktoś się podzieli się spostrzeżeniami i powie co o tym myśli?.
    Obawiam się,że my kompletni laicy będziemy musieli tłumaczyć UKE gdzie jest problem...,jak oczywiście UKE do nas przyjedzie...,ja już czekam na nich parę miesięcy....

    Dodano po 22 [minuty]:

    Callahan,dobrze by było aby stworzyć dział, dobrych i sprawdzonych dostawców internetu.
    To by ułatwiło wybór.
    Niestety ludzie podchodzą do tematu że ...Polacy nic się nie stało...,Polacy nic się nie stało..,a cierpią przez to normalni.
    Wszyscy moi znajomi mają te problemy...,a bardzo chwalą Vectrę....

  • #69 21 Sie 2013 20:13
    Callahan
    Poziom 17  

    Odpowiem tak: rezygnuję z ich usług.
    Dzisiaj przeszli samych siebie. Heh, sami sobie potwierdzili bez żadnego kontaktu, że usterki nie ma. Dziś automat zadzwonił z pytaniem: jak oceniają Państwo szybkość usunięcia usterki? Pffff
    A przy tym nikt od nich o nic mnie nie pytał i żadnej informacji od momentu zgłoszenia 3 dni temu nie miałem. Umowa do grudnia.

    Dobre, bo rano znowu net był tak samo wolny. Po 8 rano jakby czar prysnął i zaczęło śmigać.
    Ciekawostka: mam 2 ip od nich, bo wyłączyłem na cisco wifi od nich i na drugim gniazdku modemu mam publiczny inny ip niż główny. I na nim prędkość nie spada.

    Dobrze,że upc nie śpi i jest fajna oferta na 10 mies. Dzwoniłem i pytałem czy mają modemy bez wifi i routera; mają na życzenie. Gitara. A teraz można wypowiadać wektrze bezkarnie ;-)

  • #70 21 Sie 2013 20:31
    Ka1rol
    Poziom 13  

    Callahan napisał:
    O
    Ciekawostka: mam 2 ip od nich, bo wyłączyłem na cisco wifi od nich i na drugim gniazdku modemu mam publiczny inny ip niż główny. I na nim prędkość nie spada.

    ;-)


    Możesz to jaśniej wytłumaczyć?.

  • #71 21 Sie 2013 20:35
    VooVoo
    Poziom 33  

    Tuż przed wprowadzeniem oprogramowania, które z modemu robiło router, było ograniczenie co do ilości adresów IP (były publiczne). Zwykle dwa, ew extra dokupione. Obecnie instalowane modemy pracują "na dzień dobry" w trybie router z podklasą 192.168.0.xxx

  • #72 21 Sie 2013 21:10
    Callahan
    Poziom 17  

    Ka1rol napisał:
    Callahan napisał:
    O
    Ciekawostka: mam 2 ip od nich, bo wyłączyłem na cisco wifi od nich i na drugim gniazdku modemu mam publiczny inny ip niż główny. I na nim prędkość nie spada.

    ;-)


    Możesz to jaśniej wytłumaczyć?.


    A więc:
    dostajesz cisco epc3925. Na jego switchu działa tylko jeden port z publicznym IP, z cisco sieje siecią bezprzewodową vnet-xxxxx z możliwością podłączenia 1 klienta z publicznym innym IP. Jeśli wejdziesz w panel cisco 192.168.100.1 po włączeniu zasilania, zanim pociągnie konfigurację po tftp to masz full dostęp do panela administracyjnego i wyłączasz wifi. Jak ruter się uruchomi, i przełączy w tryb bridge to na 2 z 4 wyjść switcha będziesz miał dwa rożne publiczne adresy IP zamiast po jednym na wifi i lan.

    Tak u mnie działa, wkurzał mnie ten system, gdzie nawet zmiana hasła do "ich mojego" wifi wymagała trików, nie wspominając o unikalnym ssid.

  • #73 21 Sie 2013 21:12
    jurek.adam
    Poziom 43  

    Callahan napisał:
    A więc:
    dostajesz cisco epc3925. Na jego switchu działa tylko jeden port z publicznym IP, z cisco sieje siecią bezprzewodową vnet-xxxxx z możliwością podłączenia 1 klienta z publicznym innym IP. Jeśli wejdziesz w panel cisco 192.168.100.1 po włączeniu zasilania, zanim pociągnie konfigurację po tftp to masz full dostęp do panela administracyjnego i wyłączasz wifi. Jak ruter się uruchomi, i przełączy w tryb bridge to na 2 z 4 wyjść switcha będziesz miał dwa rożne publiczne adresy IP zamiast po jednym na wifi i lan.
    Ustawienia Cisco są zaciągane od dostawcy przy logowaniu się do sieci, czego nie da się obejść tak prymitywnym trickiem.
    Callahan napisał:
    Dobrze,że upc nie śpi i jest fajna oferta na 10 mies. Dzwoniłem i pytałem czy mają modemy bez wifi i routera; mają na życzenie. Gitara. A teraz można wypowiadać wektrze bezkarnie
    Nie śpiesz się tak, bo lubią koloryzować. Najpierw zamów usługę od UPC i zobacz z czym przyjdzie technik. Jeśli z routerem, to podziękuj.

  • #74 21 Sie 2013 21:16
    Callahan
    Poziom 17  

    Sam bujdy piszesz: zanim pociągnie konfig po tftp można to zrobić-wyłączyć wifi. Potem jak zaciągnie ustawienia i zblokuje panel, zostanie tylko status docsis, ale wifi już nie działa.

  • #75 21 Sie 2013 21:17
    jurek.adam
    Poziom 43  

    Nie pisz bzdur - możesz sobie tak wejść do panelu i tam ustawiać co chcesz, ale wszystkie ustawienia modemu po jego włączeniu do sieci są pobierane z konfigu dostawcy. Podstawy protokołu DOCSIS się kłaniają.

  • #76 21 Sie 2013 21:20
    Callahan
    Poziom 17  

    Bzdury opierają się teorii, tu masz praktykę. Wifi da się wyłączyć w powyżej opisanej konfiguracji. Tego ustawienia operator nie zmienia w konfigu epc3925

  • #77 21 Sie 2013 21:25
    jurek.adam
    Poziom 43  

    Kolego, jeśli coś można włączyć/wyłączyć w panelu i to później działa to dlatego, że konfig na to pozwala, a nie dlatego, że coś udało Ci się obejść (podstawy zabezpieczeń DOCSIS). Widzę, że nie rozumiesz podstaw i stąd okrężne drogi rozumowania.

    Dlatego ponawiam prośbę - nie pisz bzdur, bo to zwykła niewiedza, a nie "praktyka".

  • #78 21 Sie 2013 21:31
    Callahan
    Poziom 17  

    Sam piszesz o jakichś obejściach, Ja nie. Trik opisałem, bo to trik, anie normalne zarządzanie ruterem.


    Jeżeli wolisz nazywać papier toaletowy wstęgą 30 metrowego arkusza papieru 3 klasy z chropowatą powierzchnią to ok.
    Nazywaj jak chcesz, każdy wie do czego służy.
    Temat dotyczył czegoś innego, i opisałem jakie mam obserwacje, jakie występują zależności, ujawniłem również jak sobie z nimi radzę, a Ty wrzucasz tu teoretyczne dywagacje co działa, a co nie wbrew obserwacji.

    Masz coś do dodania w temacie vectry i zwalnianiem prędkości w godzinach porannych jedynie na download, z normalnym pingiem i brakiem zakłóceń???
    To napisz.

  • #79 21 Sie 2013 21:36
    jurek.adam
    Poziom 43  

    VooVoo już wytłumaczył jak to działa, ale nie zrozumiałeś jego postu, moich też nie. Zamiast opisywać "obserwacje" po prostu zdobądź trochę wiedzy w temacie.

    Callahan napisał:
    Masz coś do dodania w temacie vectry i zwalnianiem prędkości w godzinach porannych jedynie na download, z normalnym pingiem i brakiem zakłóceń???
    To napisz.
    Jestem aktywny tu od początku i napisałem już wszystko co trzeba, łącznie ze sprostowaniem Twoich "odkryć".

    A Twoje uwagi o papierze toaletowym są nie na miejscu i takimi komentarzami nie zasłonisz braku wiedzy.

  • #80 21 Sie 2013 21:50
    Callahan
    Poziom 17  

    Uwaga o papierze dotyczy tego co uważasz za oczywiste.

    Nie ma problemu przez cały dzień i noc. Ale rano download leci jak krew z nosa,a upload jest zawyżony. Ale tylko na jednym IP. Speed testy różne pokazują to samo:
    down 0,4 up 3,5Mbit/s ping 30ms-40ms.
    Ściąganie pliku testowego z hosta vectry to samo. Ale tylko na tym jednym IP. Drugi cały czas działa jak należy. I tak do ok 8 rano, potem strzała i chodzi normalnie. I to trwa 1,5 roku. Wcześniej miałem aster w innym mieście, przez 7 lat, nic takiego nie widziałem.
    Rzadko korzystam o tej godzinie,ale wkurza mnie to niemiłosiernie gdy muszę.
    Nigdy te parametry nie różnią się więcej niż o wartość 1-2 (edit)


    Downstream Channels

    Power Level: Signal to Noise Ratio:
    Channel 1: 11.9 dBmV 42.5 dB
    Channel 2: 12.5 dBmV 43.2 dB
    Channel 3: 12.4 dBmV 42.8 dB
    Channel 4: 11.4 dBmV 42.1 dB
    Channel 5: 11.1 dBmV 42.0 dB
    Channel 6: 13.1 dBmV 43.0 dB
    Channel 7: 12.1 dBmV 42.5 dB
    Channel 8: 11.0 dBmV 42.0 dB

    Upstream Channels

    Power Level:
    Channel 1: 51.9 dBmV
    Channel 2: 52.1 dBmV
    Channel 3: 51.6 dBmV
    Channel 4: 51.6 dBmV

  • #81 21 Sie 2013 22:07
    jurek.adam
    Poziom 43  

    Callahan napisał:
    Nigdy te parametry nie różnią się więcej niż o wartość 1-2
    Muszą się różnić o kilka dB choćby ze względu na duże skoki temp. dzień/noc. To raz, a dwa - sygnał masz nieciekawy, nadaje się do poprawy.

  • #82 21 Sie 2013 22:24
    Callahan
    Poziom 17  

    jurek.adam napisał:
    Callahan napisał:
    Nigdy te parametry nie różnią się więcej niż o wartość 1-2
    Muszą się różnić o kilka dB choćby ze względu na duże skoki temp. dzień/noc. To raz, a dwa - sygnał masz nieciekawy, nadaje się do poprawy.

    Ale którą temperaturę masz na myśli? W mieszkaniu, na klatce? Nieważne jaka pora roku, dzieje się to cały rok.
    Sygnał z tego co widzę to i tak jest lepszy niż u kolegi zakładającego temat. Słaby? Ostatnie piętro, 4. Wszystko leci z piwnicy.
    Ale parametry nie różnią się jak u kolegi, gdy to down ledwo zipie. Ale już gdzieś czytałem,że ten epc3925 idealny nie jest. Pierwsze,że nagrzewa się do ok 45st. C na obudowie.
    Kolejna rzecz, że nie ma miesiąca żeby w ogóle nie padł net na kilka godzin: "awaria jest" słyszę w bok'u.
    Ja zdaje sobie sprawę,że to może być winą samej ich infrastruktury. Dlatego na cuda nie liczę i myknę na 10 okresów rozliczeniowych do upc.

  • #83 21 Sie 2013 23:41
    jurek.adam
    Poziom 43  

    Callahan napisał:
    Ale którą temperaturę masz na myśli? W mieszkaniu, na klatce? Nieważne jaka pora roku, dzieje się to cały rok.
    Chodzi o to co pokazuje termometr albo mówi pogodynka. Praw fizyki nie da się przeskoczyć i zmiany poziomu sygnału muszą być jeśli w nocy masz np. 17 C, a w dzień 30 C. Kiedy temp. spada wzrasta poziom sygnału (bo zmniejsza się tłumienie kabli). Natomiast, kiedy temp. wzrasta, sygnał spada. Stąd "ruch" w obrębie kilku dB w zależności od pogody (temp. i wilgotności). Trzeba tylko sprawdzać o odpowiedniej porze.
    Callahan napisał:
    Ja zdaje sobie sprawę,że to może być winą samej ich infrastruktury.
    Bo jest, skoro mimo zgłoszeń nie wyregulowali sygnału. A przeciążenie sieci to jeszcze inna sprawa.
    Callahan napisał:
    Kolejna rzecz, że nie ma miesiąca żeby w ogóle nie padł net na kilka godzin: "awaria jest" słyszę w bok'u.
    To się zgadza, u mnie w rejonie klienci Vectry też twierdzą, że przynajmniej raz w miesiącu coś im wyłączają. W UPC awarię to mam może ze 2 razy na rok i to szybko usuwaną.

    Jak jest możliwość rozwiązania z nimi umowy to nie ma na co czekać, ale nie myślcie sobie, że u innych dostawców jest różowo, czasami trafia się z deszczu pod rynnę. Ale z tego co piszecie wnoszę, że nie ma sensu dłużej borykać się z problemami i czas najwyższy na zmiany.

  • #84 22 Sie 2013 07:18
    VooVoo
    Poziom 33  

    Callahan napisał:
    [...]
    Power Level: Signal to Noise Ratio:
    Channel 1: 11.9 dBmV 42.5 dB
    Channel 2: 12.5 dBmV 43.2 dB
    Channel 3: 12.4 dBmV 42.8 dB
    Channel 4: 11.4 dBmV 42.1 dB
    Channel 5: 11.1 dBmV 42.0 dB
    Channel 6: 13.1 dBmV 43.0 dB
    Channel 7: 12.1 dBmV 42.5 dB
    Channel 8: 11.0 dBmV 42.0 dB

    Upstream Channels

    Power Level:
    Channel 1: 51.9 dBmV
    Channel 2: 52.1 dBmV
    Channel 3: 51.6 dBmV
    Channel 4: 51.6 dBmV
    Masz za duże tłumienie w dolnym paśmie i za małe w górnym. DS powinien nie przekraczać 10 dB optymalnie powinien być na 0, US też jest poza normą - powinien mieć 47 dB +- 4 dB. Wyraźnie widać, że potrzebna jest regulacja sygnału.

  • #85 22 Sie 2013 14:58
    Ka1rol
    Poziom 13  

    Jeszcze mam pytanie,na UKE chyba się nie doczekam,wolę nie ryzykować i skorzystać z okazji,byłem dzisiaj w ich POK złożyć rezygnację,nie przyjęli ,kazali wysłać pocztą,moje pytanie,nawet jak wyślę listem poleconym lecz gdzieś to zaginie to czy uznają rezygnację?.
    Podpowiedżcie jak się dodatkowo zabezpieczyć.

    Pozdrawiam

  • #86 22 Sie 2013 15:30
    jurek.adam
    Poziom 43  

    Idź do Rzecznika, niech napisze Ci rezygnację (chodzi o prawidłowe sformułowanie pisma, żeby nie było podstaw do jego odrzucenia), wydrukuj i nadaj poleconym z potwierdzeniem odbioru - dzięki temu, będziesz wiedział kto i kiedy po ich stronie odebrał pismo.

  • #87 23 Sie 2013 13:30
    Ka1rol
    Poziom 13  

    Jeszcze jedna ważna sprawa,która może pomoże wyjaśnić.
    Kilkakrotnie gdy miałem problemy i zamulało ,główny informatyk tłumaczył mi że jest przeciążenie lini ponieważ ktoś się nielegalnie podpiął pod linie,a modem działał stabilnie.
    Nie bardzo wierzę w te nielegalne podpięcia,lecz przeciążenie lini prędzej,dlaczego jednak modem działał stabilnie?.
    Pozdrawiam

  • #88 23 Sie 2013 17:38
    jurek.adam
    Poziom 43  

    Kolego śpiesz się z tym wypowiedzeniem, a za kilka dni problem Vectry będziesz miał za sobą. Nie ma sensu tłuc tematu w nieskończoność.

  • #89 23 Sie 2013 19:09
    Ka1rol
    Poziom 13  

    Tak zrobiłem,dobrze by było jednak na przyszłość dla Forumowiczów znaleść jakieś ogólne wytłumaczenie ponieważ problem jest poważny.
    Dzisiaj modem działa idealnie,internet zamula,telefon działa połowicznie,a Vectra mówi że modem działa stabilnie i obciążą mnie kosztami jeżeli wezwę pomoc....
    Chodzi o to,aby na przyszłość Forumowicze wezwą UKE ,aby wiedzieli co im mają powiedzieć,jak ich nakierunkować.

    Pozdrawiam

  • #90 23 Sie 2013 19:12
    jurek.adam
    Poziom 43  

    Po prostu zbywają Cię bezczelnie, bo widzą, że sobie nie radzisz z tematem. Ot całe wytłumaczenie.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME