Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

głośniki od starych wież - podłączenie do telefonu/mp3

21 Kwi 2013 17:33 16539 17
  • Poziom 7  
    Witam.
    Mam pytanie dotyczące podłączenia starych głośników do telefonu aby dobrze grało, ale od początku.

Do tej pory miałem podłączone 6 dość starych głośników (po 2 z trzech różnych wież) do jednej wieży i ją poprzez aux do komputera i wszystko śmigało (głośniki są podłączane na dwa kabelki). Jednak wieża się spaliła i kupiłem do komputera normalne głośniki komputerowe. Teraz te 6 starych głośników się marnują. Sporo siedzę w garażu, więc pojawił się pomysł aby te głośniki wykorzystać właśnie tam. Ale tu jest problem - nie ma tam dostępu do prądu, a wiem, że takie głośniki bez wzmacniacza nie pociągną. I tu pojawia sie pytanie: czy da radę kupić/ zrobić (lepiej kupić bo jestem zielony jeśli chodzi o elektronikę) jakiś wzmacniacz który działałby na baterie/akumulator i wzmocnił sygnał na tyle, by można było słuchać muzyki puszczanej z telefonu czy mp3 przez te głośniki?

Jeśli temat już był, to przepraszam, ale szukam już rozwiązania parę dni i nic satysfakcjonującego nie znalazłem.
  • Poziom 1  
  • Poziom 30  
    Mozesz sam zbudować mały wzmacniacz na baterie. Poszukaj na elektrodzie, najlepiej w dziale D.I.Y
  • Poziom 7  
    Szukałem, ale nie znam się na tym, nie mam pojęcia jaką moc mogą mieć takie głośniki. Czy takiego wzmacniacza nie da się kupić/znaleźć w jakimś starym urządzeniu?
  • Poziom 1  
  • Poziom 7  
    Właśnie mi potrzeba jest koniecznie zasilania przenośnego tj. baterie, ewentualnie jakieś akumulatorki
  • Poziom 1  
  • Poziom 7  
    Znalazłem na allegro coś takiego Link ale znowu mam pytanie, czy pod coś takiego można podłączyć np. przenośnego discmana, który także działa na baterie? (dokładnie model SONY CD Walkman D-NE004)

EDIT: