Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

samsung galaxy s wifi rozłącza

morker96 21 Kwi 2013 22:24 28962 20
  • #1 21 Kwi 2013 22:24
    morker96
    Poziom 6  

    Witam,otóż mam problem z wifi w telefonie samsung galaxy s problem polega na tym że wifi rozłącza mi co chwilę.Proszę o pomoc z góry dziękuję.

  • #3 22 Kwi 2013 16:56
    iluminative
    Poziom 9  

    Podobny problem zaistniał w mojej SII. W raz z aktualizacją softu wszystko wrocilo do normy

  • #4 26 Kwi 2013 21:18
    morker96
    Poziom 6  

    Leszcz72 napisał:
    Wyłącz tryb oszczędzania i sprawdź czy dalej jest to samo.

    BTW. Zły dział.


    Niestety nic to nie dało :(

  • #5 27 Kwi 2013 11:58
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet

    Co masz po drugiej stronie? Jakiś router czy punkt dostępowy?

  • #6 29 Kwi 2013 00:01
    morker96
    Poziom 6  

    jimasek napisał:
    Co masz po drugiej stronie? Jakiś router czy punkt dostępowy?


    router. ;)

    Dodano po 25 [minuty]:

    Dodam jeszcze że mój brat ma też telefon (htc desire hd) i mu internet normalnie działa,tak samo w laptopie toshiba

  • #7 29 Kwi 2013 10:11
    wojtek2803
    Poziom 37  

    DNS-y w routerze dopisz .

  • #8 29 Kwi 2013 10:38
    drucikpk
    Poziom 12  

    A ja zaproponuję zmianę kanału. Może jest ustawiony jakiś poboczny (1, albo 12) i wtedy może w niektórych urządzeniach słabiej łapać. Spróbuj ustawić w granicach 6. A jak masz już ustawiony w granicach 6, to ustaw np: 3 albo 9.

  • #9 29 Kwi 2013 21:08
    morker96
    Poziom 6  

    drucikpk napisał:
    A ja zaproponuję zmianę kanału. Może jest ustawiony jakiś poboczny (1, albo 12) i wtedy może w niektórych urządzeniach słabiej łapać. Spróbuj ustawić w granicach 6. A jak masz już ustawiony w granicach 6, to ustaw np: 3 albo 9.

    A gdzie mam to ustawić w komunikacja>ustawienia wifi? bo tam nic nie ma

  • #10 29 Kwi 2013 22:29
    CHACA
    Poziom 43  

    Zmiany kanałów dokonasz w routerze. W zakładce wireless. Jaki to model?

  • #11 29 Kwi 2013 23:45
    wojtek2803
    Poziom 37  

    Po pierwsze żeby ustawić jakiś tam kanał należało by przeskanować sieci jakie masz dostępne w okolicy programem Inssider.

  • #12 01 Maj 2013 13:17
    drucikpk
    Poziom 12  

    Podaj nazwę routera. Model i markę. Kanały zazwyczaj są w zakładkach wireless > basic settings. Albo coś w tym stylu. Zazwyczaj w routerach kanał jest ustawiony na Auto. Że niby sam router automatycznie ustawi "najlepszy kanał". Ale w średniej klasy routerach to w ogóle się nie sprawdza.
    wojtek2803 ma rację. Dodatkowo możesz zainstalować na komputerze z kartą wifi program inssider i przeskanować, jakie sieci wykryje np. u sąsiadów i na jakim kanale. Najlepiej jest, jak Twój i inne kanały będą w odstępach minimum 5 kanałów, ponieważ częstotliwości są zbyt blisko siebie i sąsiednie kanały się zakłócają. "kochane" 2.4ghz....

  • #13 01 Maj 2013 19:01
    morker96
    Poziom 6  

    drucikpk napisał:
    Podaj nazwę routera. Model i markę. Kanały zazwyczaj są w zakładkach wireless > basic settings. Albo coś w tym stylu. Zazwyczaj w routerach kanał jest ustawiony na Auto. Że niby sam router automatycznie ustawi "najlepszy kanał". Ale w średniej klasy routerach to w ogóle się nie sprawdza.
    wojtek2803 ma rację. Dodatkowo możesz zainstalować na komputerze z kartą wifi program inssider i przeskanować, jakie sieci wykryje np. u sąsiadów i na jakim kanale. Najlepiej jest, jak Twój i inne kanały będą w odstępach minimum 5 kanałów, ponieważ częstotliwości są zbyt blisko siebie i sąsiednie kanały się zakłócają. "kochane" 2.4ghz....

    ale jak u mojego brata na telefonie i na kompie działa to co ma mieć wspólnego router ?
    dopisze jeszcze że u moja ciocia też ma router i też rozlacza a na mojej cioci lapku nie rozlacza to chyba coś z telefonem jest nie?

    Dodano po 1 [minuty]:

    A i router niemiecki vodafone zaraz dopisze jaki tylko sprawdze

    Dodano po 4 [godziny] 28 [minuty]:

    Model : dsl-easybox 803 A tak pisze z tylu na routerze

  • #14 02 Maj 2013 11:49
    drucikpk
    Poziom 12  

    morker96. Faktycznie może to być u Ciebie wina telefonu.
    Ale sprawa wygląda tak:
    Kanał 1: 2,412Ghz
    Kanał 7: 2,442Ghz
    Kanał 14: 2,484Ghz

    Jak już pisałem wcześniej, jak router ma ustawiony kanał maksymalnie wysoki, albo niski (1, lub 14), to niektóre urządzenia mogą mieć problem z podłączeniem się do niego. Dzieje się tak dlatego, że (wielkim skrócie) antena i moduły radiowe mają parametry dostosowane do pracy na częstotliwościach środkowych (np do kanału 7) po to, żeby mogły też obsłużyć kilka hz w górę i w dół (od 1 do 14). Ale, jeszcze raz mówię, nie zawsze to może dobrze działać. A że zmiana kanałów jest bardzo prosta i zajmuje 2 minuty, to można od tego zacząć dochodzić co jest nie tak. Nieprawdaż?

    Poza tym, jeśli to router niemiecki, to może mieć wpisane w ustawieniach regionalnych Niemcy. Należy przestawić to na Polskę, bo w niektórych krajach częstotliwości nadawane na różnych nie wszystkie kanały mogą być dostępne.

    Jeśli nie wiesz jak się wbić do konfiguracji routera, poniżej masz domyślne dane:
    http://192.168.2.1
    login: root
    hasło: 123456

    Jeśli to nie pomoże, to telefon trzeba oddać na serwis i koniec tematu.

  • #15 04 Maj 2013 14:41
    morker96
    Poziom 6  

    1 to mieszkam w niemczech i mam bliżej do holandii niż do polski to po co mam zmieniać na polski?

    Dodano po 2 [godziny]:

    Zmienialem te ''kanały'' na 7 nic nie dalo potem 8 i wywalilo mi neta nie mialem wogole neta ale podlaczylem sie prez kabel lan udalo mi sie wejsc na strone i potem zmienilem na domyslne ustawienia i nic :/ z janalami juz nie kombinuje bo nic to nie da :(

  • #16 04 Maj 2013 17:28
    sleyer3
    Poziom 7  

    To może ja napisze jak miałem u siebie, a nóż komuś pomogę! Kupiłem nowego Galaxy s advance i próba jakiegokolwiek podłączenia się do własnego wifi kończyła się niepowodzeniem, a wszystkie kompy się normalnie łączą i stara nokia c3-00 także. Kombinacja z kluczami wep i bez kluczy, zmiana kanałów, dodawałem mac tel na router, statyczne ip i nic. Wk...em się i zresetowałem cały router i wtedy połączyłem się bez problemów, krok po kroku zmieniałem ustawienia na routerze z fabrycznych na moje i okazało się że tel się rozłącza w momęcie gdy zmieniam IP z static na DCHCP. Ustawienia router dchcp, tel dchcp, reszta kompów static ip puki co wszystko hula (puki dchcp nie przydzieli jednego z statycznych IP). dodam tylko że router mam TP-link tl-wr340g. Pozdrawiam!!!

  • #17 05 Maj 2013 09:15
    Feather
    Poziom 10  

    Witam,
    ja mam Galaxy S+ i wszystko bylo wpozadku do czasu oddania telefonu do reklamacji.
    Posiadam router Siemansa SX541, wszystkie komputery przewodowo, bezprzewodowo, tablet, laptopy i inne komurki dzialaja bez zarzutu, tylko moj telefefon po powrocie z naprawy zaczal rozlaczac z moim routerem (na routerze nie bylo nic zmieniane w miedzyczasie, nowe urzadzenie podlacza sie bez problemu. Po powrocie z reklamacji byl wpis akualizacja oprogramowania. Ikonka Wi-Fi znika po rowno 3 minutach i dzieje sie to chyba tylko z moim routerem. Wi-fi caly czas jest wlaczone, co 3 minuty trzeba wcisnac polacz, lub wylaczyc i ponownie wlaczyc Wi-Fi, to sie laczy automatycznie na 3 minuty. Jest jakas aplikacja ktora mozna by na telefonie sprawdzic co sie dzieje? zmienialem kanaly, nic nie daje
    Pomozcie co robic?
    Aha wczoraj zapomnialem wylaczyc wi-fi i dzis rano mialem wlaczone, choc napewno sie wylaczylo, musialo minac duzo zasu do ponownego polaczenia moze stracil zasieg.

  • #18 05 Maj 2013 09:43
    morker96
    Poziom 6  

    U mnie w domu mam router i u mojej cioci tez,ten sam,u mnie rozłącza i u mojej cioci tez a bylem u kuzyna ma inny router i wszystko spoko nie rozłącza nic,czyli mieliscie racje ze cos z routerem ale mi sie nie chce z tym bawic bo jak neta wywali to nic nie zrobie bo brat ma laptopa w internacie :(

  • #19 05 Maj 2013 10:04
    Feather
    Poziom 10  

    Dlazego u mnie przed oddaniem do reklamacji bulo ok, a teraz jest zle. dla mnie to kolizja tego oprogramowania z tym routerem, ale co tam takiego moze byc. czy mozna wejsc w jakies serwisowe ustawienia czy cos takiego, moze oszczedzanie energii, moze zaleznie od typu polaczenia, nie wiem czego sie lapac.

  • #20 05 Maj 2013 10:06
    morker96
    Poziom 6  

    Zalóz swoj temat i tam wszustko opisz a nie tu.

  • #21 19 Maj 2013 00:36
    morker96
    Poziom 6  

    Czyli to rzeczywiscie cos z routerem bo na innych routerach nie rozlacza. Dzieki wszystkim za pomoc :)

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson