Witam
Kupiłem samochód marki Renault Kangoo z 2001 roku z silnikiem 1.9 D. Samochód miał uszkodzony silnik i został wymieniony na silnik z Renault Clio 1.9 D 1995 r. z pompą wtryskową Bosch, którym miałem okazję jeździć. Silnik był w 100% sprawny, odpalał bez problemu, nie kopcił, miał moc itp. Po przełożeniu do Kangoo przez mechaników, strasznie kopci, nie ma mocy, jego praca jest bardzo twarda. Mechanicy rozkładają ręce. Po odkupieniu tego auta, zauważyłem, że pompa wtryskowa jest podłączona tylko jednym przewodem - zawór elektromagnetyczny STOP. Przewody, które wychodzą z pompy Bosch (wtyczka 5 pinów, zdjęcie pierwsze) nie są nigdzie podpięte. Wcześniej autko miało pompę na okrągłą wtykę (14 pinową, zdjęcie drugie). Nie jest również podłączony dolny zawór od momentu wtrysku. Znalazłem schemat okrągłej wtryczki, ale wciąż nie wiem co gdzie podłączyć. Czy twarda praca silnika oraz kopcenie może mieć wpływ na niepodłączone przewody od pompy, czy szukać przyczyny po stronie ustawienia pompy ? Od czego zacząć ?

Kupiłem samochód marki Renault Kangoo z 2001 roku z silnikiem 1.9 D. Samochód miał uszkodzony silnik i został wymieniony na silnik z Renault Clio 1.9 D 1995 r. z pompą wtryskową Bosch, którym miałem okazję jeździć. Silnik był w 100% sprawny, odpalał bez problemu, nie kopcił, miał moc itp. Po przełożeniu do Kangoo przez mechaników, strasznie kopci, nie ma mocy, jego praca jest bardzo twarda. Mechanicy rozkładają ręce. Po odkupieniu tego auta, zauważyłem, że pompa wtryskowa jest podłączona tylko jednym przewodem - zawór elektromagnetyczny STOP. Przewody, które wychodzą z pompy Bosch (wtyczka 5 pinów, zdjęcie pierwsze) nie są nigdzie podpięte. Wcześniej autko miało pompę na okrągłą wtykę (14 pinową, zdjęcie drugie). Nie jest również podłączony dolny zawór od momentu wtrysku. Znalazłem schemat okrągłej wtryczki, ale wciąż nie wiem co gdzie podłączyć. Czy twarda praca silnika oraz kopcenie może mieć wpływ na niepodłączone przewody od pompy, czy szukać przyczyny po stronie ustawienia pompy ? Od czego zacząć ?


