Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zakup Pralki automatycznej i lodówki

22 Apr 2013 18:45 3114 5
  • Level 8  
    Witam

Potrzebuję kupić nową pralkę automatyczną i lodówkę, jednak za bardzo nie znam się na takim sprzęcie i nie wiem co opłaca się kupić.

Sam osobiście wypatrzyłem taki sprzęt

Lodówka BEKO CSA 31020 za 1100zl

Przykladowy opis:
    Link

Pralka
    Pralka WHIRLPOOL AWO/C 61200 za 1070zł plus do tego gratis żelazko Philipsa warte 200zł

przykladowy opis:
    Link

Jest to w sklepie stacjonarnym i łączny koszt to ok 2170zł z dowozem gratis

I czy opłaca się kupić te sprzęty?

Czy może polecacie coś innego? jeśli tak to proszę o podanie w temacie

Pozdrawiam
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 9  
    Pralka, o której wspomniałeś ma bardzo dobrą klasę energetyczną, co na pewno zauważysz przy użytkowaniu. Dodatkowo jest z linii pralek z technologią 6-ty zmysł, więc myślę, że to dobry wybór. Widziałam też, że ma opcję prania bez zagnieceń a to jest bardzo przydatny program:-) Znam ludzi, którzy bardzo długo korzystają z pralek i innych sprzętów firmy Whirlpool i są zadowoleni.
  • Level 13  
    Ze swojej strony polecam pralkę LG F 1091, która posiada bardzo dobre opinie wśród swoich użytkowników. Należy zwrócić uwagę na technologię Direct Drive, dzięki której silnik przekazuje moc bezpośrednio do bębna pralki, co sprawia, że urządzenie jest ciche, niezawodne i przy tym energooszczędne.
    Polecam!
  • Level 9  
    Teraz whirlpool wprowadził pralki z delikatnym otwarciem. Czasem jest problem i nie można otworzyć pralki delikatnie, a tutaj jest specjalny mechanizm, żeby szło lekko. I nie musimy sie martwić, że coś urwiemy;-)
  • VIP Meritorious for electroda.pl