Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez gaźnik gaz. Wymiana parownika. Model podciśnieniowy.

janek1815 25 Lut 2005 08:51 1539 4
  • #1 25 Lut 2005 08:51
    janek1815
    Poziom 38  

    witam musze wymienic parownik w aucie. kupilem model podcisnieniowy.
    moj stary mial sterowanie elektryczne tzn jak byly impulsy z zaplonu otwieral sie zawor i bylo ok. czy do tego nowego musze podlaczac podcisnienie czy wystarczy ze podłącze tak jak ten stary a sterowanie pozostanie elektroniczne od zaplonu. czy centralka musi byc taka z przyciskiem wtryskiwania gazu?

    0 4
  • Metal Work Pneumatic
  • #2 25 Lut 2005 09:40
    vikelf
    Poziom 12  

    „byly impulsy z zaplonu otwieral się zawor” chodzi Ci o elektrozawór przed reduktorem ?

    Reduktor podciśnieniowy jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego. Musisz to podłączyć inaczej nie będzie chodził. Centralka (do podciśnieniowego to jest tylko wyłacznik i stycznik) nie musi mieć przycisku do „wtryskiwania” gazu, ale wtedy nie będziesz mógł dodać np. przy zapalaniu wiec lepiej jak będzie.
    Jaki to polonez? Ma lambdę ?

    0
  • Metal Work Pneumatic
  • #3 25 Lut 2005 20:05
    janek1815
    Poziom 38  

    nie ma lambdy chodzi mi o to abym nie musial nawiercac kolektora. wiec pomysl jest taki : pierwszy zawor i ten na parowniku lacze razem i pod istniejaca centralke . teraz pytanie czy bedzie podawana taka sama dawka gazu czy nie? czy przy sterowaniu podcisnieniem jest innaczej niz po nacisnieciu przycisku dodatkowej dawki paliwa. bo od tej chwili parownik by chodzil jak gdyby na wlaczonym caly czas przycisku od dodatkowej dawki.

    0
  • #4 27 Lut 2005 17:01
    vikelf
    Poziom 12  

    Ten na parowniku nie może być cały czas włączony bo będzie za dużo gazu. Musisz podłączyć podciśnienie inaczej nie będzie działać. Możesz spróbować podłączyć to podciśnienie do portu w gaźniku (pamiętam że gaźnik fiata125 miał nadmiar wolnych podłączeń podciśnienia). Jeśli nie ma wolnego to przez trójnik np. na przewodzie podciśnienia idącym do przyspieszacza w zapłonie. Nie wiem czy tak będzie działać dobrze, ale jest szansa. Najlepiej by było gdybyś zrobił tak jak powinno być czyli dziura w kolektorze dolotowym wtedy będzie na 100% dobrze.

    0
  • #5 03 Mar 2005 11:14
    janek1815
    Poziom 38  

    DZIEKI

    0
  Szukaj w 5mln produktów