Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

olej - jaki olej do 1,7 diesel

roxo_maniak 23 Kwi 2013 09:06 6846 8
  • #1 23 Kwi 2013 09:06
    roxo_maniak
    Poziom 12  

    Witam. Proszę o doradzenie najlepszego oleju silnikowego i filtra do silnika 1,7 cdti silnik jest z dpf wiec to potrzeba tez inny olej. To auto z 2008 rok. Olej nie był zmieniany około roku. Mam go 2 dni wiec jestem zielony w dieslu bo miałem same benzyniaki. Proszę o pomoc i pozdrawiam.

    P.S. jeśli zły dział proszę o zmianę działu.

    0 8
  • #2 23 Kwi 2013 09:31
    jerry1960
    Poziom 33  

    A jaki był zalany wcześniej.

    0
  • #3 23 Kwi 2013 09:36
    roxo_maniak
    Poziom 12  

    Żebym ja to wiedział :D Nie mam pojecia. Mówie auto jest 2 dni u mnie a około roku w kraju.

    0
  • #4 23 Kwi 2013 10:48
    bodom
    Poziom 29  

    Olej GM OPEL 5W30 SM/CF C3 DPF
    Kupisz/zapytasz w serwisie Opla

    0
  • #5 23 Kwi 2013 11:43
    roxo_maniak
    Poziom 12  

    Aha. No nie bardzo moge zapytac bo raczej nie bede :D

    0
  • #6 23 Kwi 2013 12:23
    jerry1960
    Poziom 33  

    Kup dowolny o specyfikacji jak wyżej.

    0
  • #7 23 Kwi 2013 15:16
    roxo_maniak
    Poziom 12  

    Ok :D choć wolałbym konkretną nazwę oleju. :D

    0
  • #8 24 Kwi 2013 08:08
    jerry1960
    Poziom 33  

    Nie podam Ci konkretnej nazwy oleju ,nie będę uprawiał kryptoreklamy. Oleje spełniające wymogi producenta silnika podaje instrukcja obsługi samochodu . Kup więc taki by spełniał lub przewyższał te wymagania.

    0
  • #9 24 Kwi 2013 09:07
    roxo_maniak
    Poziom 12  

    ok dzieki za pomoc. temat do zamkniecia.

    0