Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Promera 10 96\' 1.6 16V - obroty biegu jałowego

23 Kwi 2013 11:52 1245 3
  • Poziom 13  
    Witam. Ostatnio coraz bardziej spadają mi obroty silnika po wciśnięciu sprzęgła. Zapalam auto silnik łapie +\- 1500 obrotów, rozgrzeje się spada do około 900. Na ciepłym silniku dojeżdżam do skrzyżowania sprzęgło, obroty spadają do 500-600 2-3 sekundy i wzrastają do 900. Druga kwestia na jałowym stoję w korku włączam wycieraczki spadek obrotów o 200 sekunda dwie i wyrównują się. Jest to irytujące a ostatnio silnik zgasł na krzyżowce. Krokowy nie tak dawno czyściłem.
  • Poziom 11  
    Podobny problem miałem z swoją mazda 323f BG problemem był właśnie krokowiec też go wiele razy czyściłem i ch. . . mi to dalo moim zdaniem czyszczenie krokowca nie wiele daje a jak już da to nie na długo.najlepiej jak byś miał kogoś znajomego z dobrym żeby na chwile go podmienić.
  • Poziom 13  
    Problem w tym że na okolicy nawet na szrotach ciężko o primerę, nie mówiąc o sprawnych.
  • Poziom 13  
    Wykręciłem przepustnice, krokowy, wymyłem (zabrudzony nie był) wkręciłem o kilka obrotów śrubę regulująca obroty zimnego silnika (przyjdą mrozy będę musiał trochę regulować, ale na lato OK).
    Śruba regulująca dopływ powietrza na biegu jałowym (taka plastikowa nad silnikiem krokowym) oryginalnie miała krzyżowe nacięcia pod śrubokręt, ale lata kręcenia nie dopasowanymi narzędziami starły plastik. W środek wkleiłem śrubę na krzyżaka dzięki temu można regulować obroty.
    Jak na razie silnik obroty utrzymuje, nie gaśnie, spadki obrotów przy obciążeniu elektryki nie są tak odczuwalne.