Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Bosch GSR 18V-50 ProfessionalBosch GSR 18V-50 Professional
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

staż/ praktyka serwisant sprzętu medycznego

23 Kwi 2013 13:30 5778 9
  • Poziom 2  
    Witam
    Piszę tutaj mając nadzieję, że dostanę od was jakieś porady jak zacząć pracę jako serwisant s.m. Gdzie szukać ofert i jak na nie aplikować. Obecnie jestem studentką 4 roku elektroniki( zaraz przed obroną) i wyżej wymieniona praca bardzo by mnie interesowała, jednakże im więcej szukam tym gorzej. Nie mam praktycznie żadnego doświadczenia( nie licząc miesiąca praktyk w serwisie prostowników ) i wiedzę wyniesioną tylko ze studiów + potrafię dobrze lutować i obsługiwać wszystkie sprzęty typu wkrętarka, zaciskarka itp. + mam SEP do 1kV Próbowałam wysyłać zapytania i/lub CV do różnych firm zajmujących się serwisem sprzętu ( na razie ograniczyłam się do terenu Warszawy), czy przyjmują na praktyki ale nie było żadnego odzewu nawet krótkiego "nie". Oczywiście na początku mogłabym pracować nawet za darmo, żeby zdobyć jakieś doświadczenie, ale nawet takiego miejsca nie mogę znaleźć.
    Teraz czas na moje pytania:) Czy znalezienie miejsca na staż praktyki bez doświadczenia jest możliwe, a jeśli tak to gdzie szukać ? Czy znacie jakieś dziewczyny, które pracują jako serwisanci sprzętu? Czy pisanie maili jest wystarczające, czy raczej powinnam chodzić osobiście bo już sama nie wiem?
    Dziękuję z góry jeśli ktoś to przeczytał i zechce odpowiedzieć.
  • Bosch GSR 18V-50 ProfessionalBosch GSR 18V-50 Professional
  • Poziom 14  
    Kobieta elektronik? :O łoł :)
    Wiesz, jeszcze jestem nieżonaty :D
    Moderowany przez fernandosucre:

3.1.10. Zabronione jest rozpowszechnianie, bez zgody Usługodawcy, reklamy w każdej postaci, w tym kryptoreklamy. A tak na marginesie to brzydal z niego ;-)

• Bosch GSR 18V-50 ProfessionalBosch GSR 18V-50 Professional
  • Poziom 2