Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes-Benz S600L V12 - Wybór instalacji gazowej

23 Kwi 2013 16:48 7797 12
  • Poziom 7  
    Mercedes-Benz S600L V12 W220 rocznik 2000 - 5786cm2 - 367KM/270kW


    Prosiłbym o doradzenie jeśli chodzi o dobór instalacji gazowej, która będzie pracować najmniej awaryjnie przy tym silniku. Auto ma obecnie 160 tys km przebiegu. Silnik pracuje równiutko, nie ma żadnych problemów. Emisja spalin jest OK.

    Propozycje, które uzyskałem:

    "1. czwarta generacja easy fast firmy lovato
    2. brc instalacja sequent p&d dwie instalacje 6 cio cylindrowe
    3. wtrysk gazu fazy ciekłej 5 generacja icom zbiornik cylindryczny"

    Byłbym bardzo wdzięczny za obiektywne opinie, szczególnie co do doświadczenia z producentami.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 39  
    Pierwsza nie, druga też nie, 3 być może dość fajna, ale dość droga i wrażliwa na jakość gazu - w PL różnie.
    Zestaw Prins lub LR Omegas, ew polski składak.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 7  
    decybel91 - 'być może' to się ryby w wodzie pier... :) Dlaczego Twoim zdaniem dwie pierwsze odpadają? Potrafisz to jakoś uzasadnić, czy jest to sucha opinia?
  • Poziom 7  
    W sumie ciekawe, to co mówisz, bo te 3 propozycje otrzymałem od warsztatu:

    "WITAM instalacja gazowa ze względu na liczbę cylindrów i nasze doświadczenie możliwe instalacje z którymi można wyregulować i fizycznie zamontować to ,czwarta generacja easy fast firmy lovato technicznie najlepsze funkcje do wykorzystania regulacji ustawienia parametrów zbiornik ok 100 l cylindryczny koszt 7500 , brc instalacja sequent p&d dwie instalacje 6 cio cylindrowe ok 9000, wtrysk gazu fazy ciekłej 5 generacja icom cena instalacji to 13600 zbiornik 86 litrów cylindryczny "

    :)
  • Poziom 39  
    Warsztat zawsze będzie obstawał przy swoim, nawet jak coś nie działa tak jak powinno. Wyżej masz link do forum, poczytaj tam trochę zobaczysz że to co wciskają na siłę w różnych warsztatach LPG to ściema i przez to krążą złe opinie o LPG.
  • Poziom 7  
    Zastanawia mnie dlaczego mam 2 lata gwarancji na każdą z zaproponowanych instalacji? Skoro jest tak jak mówisz, nie dawaliby raczej tak długiej gwarancji?
  • Poziom 43  
    roccogdansk napisał:
    Zastanawia mnie dlaczego mam 2 lata gwarancji na każdą z zaproponowanych instalacji? Skoro jest tak jak mówisz, nie dawaliby raczej tak długiej gwarancji?

    Nie mają wyboru, zapytaj czemu nie dadzą gwarancji na 5 lat? :) .
  • Poziom 7  
    Kolejna propozycja z innego warsztatu :)


    "Witam serdecznie,

    koszt instalacji do Pańskiego samochodu na najlepszym sprzęcie wynosi od 8000 zł. wzwyż.
    Proponuję:
    Optima Pro, LPG-Tech, Prince, King, Agis OBD Can
    Nie ma dedykowanej instalacji do tego samochodu, gdyż żaden producent nie produkuje instalacji na V12, więc trzeba założyć dwa komputery po 6 cylindrów co oczywiście nie stanowi żadnego problemu. Czas realizacji wynosi od dwóch do trzech dni. Gwarancja na 24 miesiące na instalację. Jeśli auto będzie serwisowane co 10.000 km to producent daje gwarancję na listwę wtryskową do 100.000 km z możliwością przedłużenia jej do 36 miesięcy. "


    Co myślicie? Tutaj już facet bardziej precyzyjny i szczegółowy niż poprzednik. Brzmi zachęcająco.
  • Poziom 7  
    Dorzucam jeszcze jedną ofertę warsztatu:

    "Witam,

    Bardzo dziękuję za zapytanie. Odpowiadając na Pana/Pani pytania.
    Doskonale znam model tego auta , w 14-letniim okresie działania mojej firmy zrobiłem parę szytuk były to przeważnie auta BMW , silnik w pańskim samochodzie jest podatny na zagazowanie ,pamiętać trzeba tylko o doborze właściwego typu instalacji LPG ( integralne zestawy V12 produkuje tylko firma PRINS i AEB, to znaczy iż pomimo tego że mamy zamontowane dwa sterowniki są one zestrojone, obsługujemy i regulujemy je jednym kablem ,programem i komputerem ) .
    Do Pana/Pani niemieckiego auta zalecam instalację lpg (tylko wtrysk sekwencyjny poprawnie działa w tym aucie) optymalne rozwiązanie( stosując wyznacznik cena/jakość) proponuję KING GAS OBD (AEB produkuje do tego elektronikę właśnie ,12 wtryskiwaczy pojedynczych Matrix HD 2 Red ) 7000 pln, lub Prins VSI 9000 pln .Instalacje te cechuje ; wysoka trwałość elementów roboczych (ponad 100 000 km) oraz możliwość precyzyjnego doregulowania składu mieszanki w warunkach rzeczywistych z największą dokładnością ( pełna integracja z systemem OBD) co eliminuje prawdopodobieństwo zaświecenia na panelu wskaźników samochodu lampki CZEK ENGINE (awaria silnika, sprawdź silnik)
    , zagwarantuje nam to, iż nie będziemy się spotykać częściej niż powinniśmy (przeglądy okresowe raz w roku lub ,co 15 000 km) .
    Na w/w zestawy udzielamy 24 miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów(taxi i przedstawiciele handlowi także)

    Posiadamy także tańsze instalacje po montażu których nie gwarantujemy częstego zapalania lampki od diagnostyki silnika CZEK ENGINE szarpnięć podczas przełnnczania PB/LPG np.OPTIMA ,STAG LOVATO, ( montuje się po prostu 2 szóstki są to zestawy mieszane większość polskich elementów,) za 4500-5900 pln( większy odsetek napraw podczas gwarancji ,krótsza trwałość elementów, nawet do 20 000 km).

    I na koniec do uzupełnienia oferty instalacja wtrysku gazu fazy ciekłej ,,V'' generacji firmy VIALLE (można uzyskać parametry pracy lepsze niż na benzynie.) koszt 12500
    .Każdy element zabudowy jest ustalany indywidualnie przed montażem ,w każdym przypadku sugerujemy sprawdzone przez nas i naszych klientów sposoby .Wszystkie zabudowy instalacji LPG wykonujemy według technologii holenderskiej co zapewnia wysoką trwałość i powtarzalność montażu a w przyszłości łatwość serwisowania

    Równocześnie informuję, że możliwe jest zamontowanie zaworu tankowania lpg w miejscu wlewu paliwa.
    To, co może być dla Pana/Pani ważne to informacja, że posiadamy profesjonalny
    skaner diagnostyczny firmy Bosch do diagnostyki aut MB przy pomocy którego wykonujemy badanie przed montażem oraz sprawdzamy poprawność konfiguracji podczas regulacji i po montażu (gratis) .

    W cenę wliczone jest:
    -diagnostyka samochodu przed montażem instalacji LPG
    - instalacja gazowa: sekwencyjny wtrysk gazu
    - zbiornik toroidalny o pojemności do 65 l montowany we wnęce koła zapasowego pod autem(taki optymalnie pasuje i nie odstaje za bardzo)
    - profesjonalny montaż wraz z regulacją przy użyciu dedykowanego skanera ,strojenie instalacji w warunkach drogowych
    - wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji,
    - gwarancja 24 miesiące,
    - faktura VAT 23 %.


    Opcje za dopłatą:
    ....................................................................................................................................................
    - zawór tankowania montowany pod klapką wlewu benzyny - 100-zł,,
    - FlashLube/Green ADD system smarowania gniazd zaworów - 200 zł,( MB nie sugeruje)
    - sprzedaż ratalna Lukas Żagiel Kredyt Bank - ok. 0,9% miesięcznie (roczny koszt kredytu ok. 9%).
    - samochód zastępczy 70 zł doba

    Na montaż instalacji należy się umówić. Czas oczekiwania na termin montażu od 3-7dni
    Zabudowa instalacji w samochodzie potrwa ok.15-18 godzin roboczych
    Pierwszy wolny termin poniedziałek 06/05/2013

    Pozdrawiam i zapraszam do skorzystania z naszych usług"



    Najbardziej rozbudowana oferta i najbardziej rzeczowy facet jak do tej pory - osobiście chyba uderze do niego, tylko teraz pytanie do Was specjaliści i znawcy, co dokładnie mam Waszym zdaniem najlepiej założyć biorąc pod uwagę otrzymane propozycje? Dziękuje Wam za poświęcony czas i prosiłbym o ostateczne podsumowanie :)
  • Poziom 39  
    Bierz tego Prinsa. Bez dodatków.
  • Poziom 9  
    Witaj!
    Jaką instalację ostatecznie założyłeś?
    I jak się ona sprawuje?
    Jakie jest spalanie w jeździe miejskiej i na trasie?
    Pozdrawiam!