Nie można wyciągnąć kluczyka ze stacyjki. Po przekręceniu kluczyka na pozycję pierwszą zapalają się kontrolki Air Bag oraz SRS po chwili gasną obie i zapala się tylko air bag który po chwili gaśnie i zapala się już na stałe SRS.
Na drugiej pozycji jest to samo z tym że zapala się jeszcze kontrolka na dźwigni od tempomatu.
Dodatkowo gdy kluczyk jest przekręcony na pozycję pierwszą lub drugą to wyświetla temperaturę oraz działa licznik km.
Dodatkowo w samochodzie praktycznie nic nie działa - siedzenia, szyby, lusterka, radio, nawiewy itp.
Z tego co udało się ustalić to działa tylko tylny spryskiwacz, "miganie światłami długimi", tylne światełka w podsufitce i chyba nic więcej. Po prostu do niczego nie dochodzi prąd obojętnie czy przekręcony jest kluczyk czy nie.
Po podłączeniu interfejsu komputer nie może połączyć się z ECU podając prawdopodobną przyczynę braku przekręconego kluczyka na zapłon.
Do skrzynki z bezpiecznikami pod maską oraz przy siedzeniu pasażera dochodzi zasilanie z akumulatora. Niestety mimo to na większości bezpieczników nie ma napięcia +12V jedynie na tych które są połączone bezpośrednio do akumulatora.
W skrzynce z bezpiecznikami są dwa moduły:
Bosch 029 545 34 32
oraz
Controller 4ESP 163 545 58 32 K 01
Czy do wymiany kwalifikuje się moduł Boscha 029 545 34 32 ? Czy można coś jeszcze sprawdzić ?