Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Google Chrome BŁĄD 188, strona .com nie ładuje się

MechanicznyToster 24 Kwi 2013 08:30 5280 2
  • #1 24 Kwi 2013 08:30
    MechanicznyToster
    Poziom 2  

    Witam.

    Od wczoraj pojawił się pewien problem gdy chcę otworzyć stronę z .com to pojawia się komunikat :

    (Robiłem wszystko to co napisali ale i to nie pomogło, na innych przeglądarkach też tak mam.)

    „Strona internetowa jest niedostępna
    Przeglądarka Google Chrome nie może wczytać strony internetowej, ponieważ oczekiwanie na odpowiedź serwera account.hirezstudios.com trwa zbyt długo. Witryna może być wyłączona lub mogły wystąpić problemy z połączeniem internetowym.
    Oto kilka propozycji:
    Ponownie załaduj tę stronę internetową później.
    Sprawdź połączenie internetowe. Ponownie uruchom wszelkie używane routery, modemy i inne urządzenia sieciowe.
    Dodaj przeglądarkę Google Chrome jako dozwolony program w ustawieniach zapory sieciowej lub oprogramowania antywirusowego. Jeśli przeglądarka jest już takim programem, usuń ją z listy dozwolonych programów, a następnie dodaj ponownie.
    Jeśli korzystasz z serwera proxy, sprawdź jego ustawienia lub skontaktuj się z administratorem sieci, aby upewnić się, że serwer proxy działa. Jeśli uważasz, że nie musisz używać takiego serwera, dostosuj ustawienia serwerów proxy: Wybierz menu Chrome > Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane... > Zmień ustawienia serwera proxy > Ustawienia sieci LAN i usuń zaznaczenie opcji „Użyj serwera proxy dla sieci LAN”.
    Błąd 118 (net::ERR_CONNECTION_TIMED_OUT): Przekroczono limit czasu operacji.”

    Jeżeli wie ktoś jak to naprawić to prosiłbym o pomoc.

    Pozdrawiam.

    0 2
  • #2 24 Kwi 2013 18:08
    kimi9
    Poziom 10  

    Spróbuj coś takiego; panel sterowania/opcje internetowe/połączenia/ustawienia sieci LAN i zaznaczamy automatycznie wykryj ustawienia i ok

    Dodano po 1 [minuty]:

    Gdy to nie pomoże możesz przeskanować komputer programem antywirusowym.

    2
  • #3 24 Kwi 2013 20:26
    MechanicznyToster
    Poziom 2  

    Problem rozwiązany. Dzięki

    2
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo