Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

INTERNET - Rozłacza po kilkunastu minutach używania.

25 Kwi 2013 03:49 1848 7
  • Poziom 7  
    PRZERWY W POŁĄCZENIU Z INTERENTEM
    łopot z internetem. Używam routera TWG870 Thmoson, łącze się za pomocą kabla do PC. Internet z UPC. Od paru dni mam problem z przerywaniem połączenia po kilku minutach. Kiedy daję napraw sieć wszystko wraca do normy. Nie znam się na tym ale czytałem już o tym wiele tematów więc zastosowałem kilka rad. Oszczędzanie energii, sterowniki, skan komputera Hi Jackiem i Esetem. Nic nie pomaga. Dodaje ipconfig/all może ktoś zauważy że coś jest nie tak. Pozdrawiam i prosze o pomoc Dodam iż kiedy nie korzystam z internetu i po godzinie skorzystam to działa ale w trakcie korzystania znów rozłącza.

Windows IP Configuration

Host Name . . . . . . . . . . . . : andisomas
    Primary Dns Suffix . . . . . . . :
    Node Type . . . . . . . . . . . . : Mixed
    IP Routing Enabled. . . . . . . . : No
    WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No

Ethernet adapter Local Area Connection:

Connection-specific DNS Suffix . :
    Description . . . . . . . . . . . : Intel(R) 82562V-2 10/1
    nection
    Physical Address. . . . . . . . . : 00-1D-6E-3A-B4-E4
    Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
    Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
    IP Address. . . . . . . . . . . . : 192.168.0.10
    Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
    Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.0.1
    DHCP Server . . . . . . . . . . . : 192.168.0.1
    DNS Servers . . . . . . . . . . . : 62.179.1.62
    62.179.1.63
    Lease Obtained. . . . . . . . . . : 22 lutego 2013 23:30:1
    Lease Expires . . . . . . . . . . : 1 marca 2013 23:30:12

Dodano po 7 [minuty]: