Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renaul Laguna II FL check injection kody

robert4710 26 Apr 2013 18:19 4626 9
  • #1
    robert4710
    Level 8  
    Witam! W moim autku mam komunikat check injection. Samochód jeździ w trybie awaryjnym, zero mocy. Przy wizycie u mechanika skaner wykazał błąd egr. EGR został wymieniony i błąd zniknął ale samochód dalej jeździ w trybie awaryjnym. Skaner rownież wyświetla dwa kolejne błędy lecz bez wyjaśnienia. Te błędy to
    1436E1 oraz 14316D. Jeśli ktoś zna objaśnienie tych o to błędów był bym niezmiernie wdzięczny za pomoc, gdyż omineła by mnie wizyta w serwisie. Prawdopodobnie jest to jakaś nota techniczna tylko nie mogę znaleść nic na jej temat. Z góry dziękuję
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #5
    jurekk55
    Level 36  
    Poproś producenta o opis błędu albo odniesienie do kodu błędu stosowanego w renault
  • #6
    Przemo9826
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Wyrzuć to i podepnij Clipa.
  • #7
    robert4710
    Level 8  
    Dobrze, więc jutro udam się po diagnozę lepszym sprzętem może wykryje mój problem. Dziękuję za uwagę
  • #8
    robert4710
    Level 8  
    robert4710 wrote:

    1436E1 oraz 14316D.
    Witam ponownie! Auto zostało zdiagnozowane przez lepszy komputer i mam wytłumaczenie tych błędów. Jeden oznacza zapchany filtr DPF a drugi oznacza błąd prędkości silnika. Filtra niestety nie darady przepalić ze względu na tryb awaryjny. Na płukanie jego też się nie zdecydowałem gdyż nie daje mi to gwarancji że będzie sprawny po tym, dołozyłem trochę więcej i zamówiłem nowy filtr. Mam nadzieje że po wymianie wyłączy mi się w końcu tryb awaryjny i auto wróci do zdrowia. Że ten drugi błąd "predkosci silnika" jest spowodowany zapchanym filtrem. Jeśli ktoś się nie zgadza z moją definicją problemu to czekam na dobre pomysły co zrobić by renia zaczeła znowu jeździć. (mapowanie komputera nie wchodzi w rachube)
  • #9
    jurekk55
    Level 36  
    Zamiast mapowania porządna diagnostyka , co by nie było powtórki z rozrywki
  • #10
    robert4710
    Level 8  
    Filtr się skończył gdyż nie miałem możliwości go przepalać, jeździłem w trybie awaryjnym ponad dwa tygodnie az się zapchał całkiem. Wina była zaworu EGR, teraz DPF. Więc mam nauczke na przyszłość, nie jeździć autem jak się włączy tryb awaryjny :)