Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Radio Makita - w jaki sposób naładować?

wesoly2828 27 Apr 2013 16:53 14049 25
Bosch
    wesoly2828
    Level 13  
    Posiadam radio budowlane lecz nie mam do niego ładowarki. Trudno dopasować od innego urządzenia, chyba końcówka jest nietypowa. Pewnie można dokupić taka ładowarkę, lecz ja nie chciałbym inwestować. Czy jest sposób żeby podłączyć w jakiś inny sposób. Kolega wspominał mi że jest metoda na krótko, lecz ja nie wiem o co chodzi.
  • Bosch
  • Bosch
    wesoly2828
    Level 13  
    Możesz dać mi jakiś opis jak to dokladnie zrobic. Jestem kompletnie zielony ale chce sie nauczyć takich rzeczy. Dodam że przy wejsciu pisze 12V DC IN. Pozdrawiam Radio Makita - w jaki sposób naładować?
    sebus20
    Level 17  
    Czy z dołu lub z tyłu nie jest napisane jakie to potrzebuje zasilanie? Masz możliwość otworzenia radia i zrobienie zdjęcia wtyku zasilacza od środka?
    wesoly2828
    Level 13  
    to radio działa również na baterie od wkretarek z tylu jest otwierane. Jeżeli chodzi o sam wtyk zasilacza to nie mam mozliwosci mozna je rozkrecic ale wtyk jest przyklejony do obudowy. Zasilanie to 12V

Dodano po 2 [minuty]:

Radio Makita - w jaki sposób naładować?
    wesoly2828
    Level 13  
    Kabli żadnych nie posiadam. A to znalazłem w opisie radia na tej stronie ZESTAW zawiera:
    1. Radio BMR100 zielone
    2. Akumulator PA12 12V 1,3Ah Ni-Cd - 1 sztuka
    3. Ładowarka DC1414
    4. Zasilacz DC12V
    Można stosować baterie firmy Makita :
    Bateria wkładana: 9,6 - 18 V (ni-cd / ni-mh)
    Bateria wsuwana: 18 - 24 V (li-ion)
    Zakres częstotliwości:
    FM 87,50 – 108 Mhz; AM 522 - 1629 kHz lub 520 – 1710 kHz
    Moc wyjściowa: 9,6 V : 0,8 W x 2; 24 V : 5 W x 2
    Wymiary (DxSxW): 261x167x304 mm
    Ciężar netto: 4,2 kg
    Wyposażenie standardowe: zasilacz 12V, baterie AA 2 sztuki