Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Briggs&Stratton 675 nie wchodzi na obroty

violator1100 28 Kwi 2013 23:28 7869 7
  • #1 28 Kwi 2013 23:28
    violator1100
    Poziom 2  

    Witam wszystkich
    Sprawa silnika mojej kosiarki wygląda tak:
    Kosiarka pewnego dnia przestała wchodzić na wysokie obroty
    Zabrałem się wczoraj za analizę problemu i wygląda to tak ( i tu amatorskie wyjaśnienia)

    Dodaje gazu, efekt minimalny sprężynka się rozciąga ale niewystarczająco żeby pociągnąć to cięgno wchodzące do silnika, cięgno faluje raz się wysuwa raz chowa
    (cięgno znaczy ten drut do którego podłączona jest sprężynka od strony tego wielkiego oczka :-) )
    jak ręcznie pociągnie się cięgno silnik wchodzi pięknie na obroty

    I powiedzcie jak żyć ?? co robić ???

    2 7
  • #2 29 Kwi 2013 11:48
    bartosz789
    Poziom 30  

    A czy sprężynka nie została rozciągnięta ?

    1
  • #3 29 Kwi 2013 12:59
    violator1100
    Poziom 2  

    Witam, dzięki za zainteresowanie tematem

    Jak zdejmę zupełnie gaz schodząc na żółwia sprężynka jest zwarta i nierozciągnięta

    Mam wrażenie ze to cięgno z silnika jakoś ciężej chodzi i sprężynka nie daje rady
    Ale tak patrzyłem ze gdyby zamiast sprężynki wsadzić sztywny drut obroty by wchodziły jak trzeba, no ale to nie jest rozwiązanie zgodne z projektem

    1
  • #4 29 Kwi 2013 13:24
    bartosz789
    Poziom 30  

    Zrób zdjęcie całego zespołu.

    1
  • #5 30 Kwi 2013 07:23
    helena33
    Poziom 27  

    Nic tam nie wstawiaj, sprawdź filtr powietrza, jeśli jest zaolejony lub zabrudzony tak będzie się właśnie działo. Ewentualnie zobacz na zgaszonym silniku czy drut lekko się przesuwa po zdjęciu sprężyny, bo czasami potrafi wejść między osłony silnika (jeśli była zdejmowana).

    0
  • #6 30 Kwi 2013 11:42
    violator1100
    Poziom 2  

    Ze zdjętym filtrem jest tak samo niestety :-(

    0
  • #7 01 Maj 2013 07:19
    helena33
    Poziom 27  

    Sprawdź połączenie gaźnika z rurką ssącą, tam jest o-ring może być wy ciachany i nadaje się do wymiany, ta rurka łączy się z cylindrem, sprawdź czy śruby nie są poluzowane. Rozbierz gaźnik wyczyść go, tą śrubę od spodu przeczyść drucikiem 0,75 mm musi przejść przez otworek dyszy, podejrzewam że jest nalot po paliwie, no i zmień paliwo po zimie jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

    0
  • #8 10 Maj 2017 22:13
    Josey
    Poziom 13  

    Ciekawi mnie ten temat. Czy problem został rozwiązany i co było przyczyną?

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo