Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Kangoo 1.9 DTI 2001r - Traci moc podczas jazdy

29 Kwi 2013 19:19 5238 5
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich, Problem dotyczy auta mojego ojca, który nauczony zasad użytkowania pojazdów z PRL-u, zimą oblał silnik ciepłą wodą, gdyż nie chciał mu odpalić :D

    Początkowo kontrolki awarii silnika paliły się cały czas, po sprawdzeniu błędów padło na przekaźnik główny świec żarowych oraz przepływomierz.

    Po wymianie powyższych auto odpala normalnie, na biegu jałowym wkręca się normalnie na obroty nic się nie zapala, wystarczy tylko ruszyć i przekroczyć 2000 obr, wówczas zapala się kontrolka awarii silnika i auto traci moc.

    Ponadto z uzyskanych informacji dowiedziałem się że auto robiło tak zaraz po zalaniu wodą, gdy stary przepływomierz jeszcze działał. (ojciec popsuł go szukając przyczyny awarii)
  • Poziom 11  
    Dziś podłączyłem kompa raz jeszcze, jedyny błąd jaki wyskoczył to "zbyt wczesny kąt wtrysku" - o co tu chodzi, możliwe żeby się na kole przestawił?
    czy może coś w pompie, miał ktoś coś takiego?
  • Poziom 17  
    Witam kolego mam pytanie czy patrzyłeś co z tym swoim Kangoo bo ja mam taki problem ,że najpierw działo się coś takiego że na 1,2,3 biegu w miarę auto jechało ale na 4 i 5 już tak ja by brakło mocy i niestety od jakiegoś czasu nawet zaczęło się dziać coś takiego że jak go troszkę przeciągnąłem na 3biegu to mignęła sobie kontrolka "STOP" i kontrolka od temp.oleju.No i niestety w sobotę stało się to że te kontrolki praktycznie jak się zapaliły to już nie zgasły i silnik zaczął głośniej pracować i wtedy już był totalny brak mocy i jazda z prędkością w porywach do 50max 60km/h. A że byłem w trasie to jakoś wróciłem podłączyłem kompa z Auto-Comem i pokazał błąd "Regulacja nastawnika kąta wyprzedzenia" i teraz brzmi moje pytanie czego ewentualnie mam szukać i czy tobie działo się coś podobnego i czy poradziłeś sobie ze swoim problemem.
  • Poziom 11  
    Powiem ci tak, że z silnikami diesla w Renault nie mam doświadczenia. Wiem, że np. w innych dieslach nastawnik był na/w pompie i bardzo często się zasypiał. Czasami wystarczyło go przeczyścić.
    Pojedź do jakiegoś ogarniętego mechanika od diesli.
  • Poziom 17  
    Witam
    Odpisuje ponieważ się uporałem z tym nieszczęsnym Kangoorem i okazało się ,że były szkodzone przewody sterujące od czujnika kąta wyprzedzenia chyba który znajduje się od spodu pompy i to była główna przyczyna. Mam nadzieję,że to będzie wszystko. Jak będę mógł jakoś pomóc to polecam się na przyszłość bo trochę się już truję z tym autem.
  • Poziom 11  
    Ja również uporałem się z tematem, okazało się że rozsypany był przepływomierz oraz przestawił się zapłon na pasku. Po uregulowaniu powyższych śmiga jak złoto.