Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Internet Bait - opinie o usłudze

29 Kwi 2013 22:49 882 1
  • Poziom 1  
    Witam! Niedługo kończy mi się internet od Orange i chcę przejsć na coś innego. Widziałem ofertę internetu firmy Bait, wygląda ciekawie, symetryczne łącza, przez co duży upload, co jest dla mnie ważne. Czy ma ktoś internet od tej firmy (kablowy, chociaż o radiowym też chętnie posłucham)? W internecie jest już dużo przestarzałych opinii, a chcę wiedzieć jak jest teraz. Zależy mi na dużej stabilności łącza, czy wie ktoś, czym się różni ich "tradycyjne" łącze od "światłowodu"? Wolę wybrać stabilne 10/10 "tradycyjnie", niż 50/50, które (ewentualnie oczywiście) mogłoby się rwać. A jeżeli ten dostawca okazałby się zły, ma ktoś coś zaufanego z dobrym (min. 4Mb/s) uploadem na terenie Warszawy (wawer)?
  • Pomocny post
    Poziom 2  
    Witam sąsiada :)
    Zdecydowanie odradzam Internet od tej firmy. Jeśli zależy Ci na stabilności łącza to na pewno nie tu.
    Też widziałem opinie sprzed paru lat i niestety od tamtej pory nic się nie zmieniło. Korzystam z tego łącza już prawie rok i chyba jedyny plus jaki dostrzegam to cena, ale w tym wypadku nawet najmniejsze pieniądze za to g.. to dużo. Po wielu miesiącach problemów dopiero dziś zdecydowałem się podzielić opinią i to jest jedyny powód mojej rejestracji na tym forum.

    - łącze jest radiowe. Oczywiście są zapewnienia, że takie rozwiązanie nie ustępuje w niczym połączeniom kablowym, ale różnica jest i to nie mała.
    - kilka razy w miesiącu Brak dostępu do Internetu... nawet nie dzwonie, zwykle trwa to dzień i dostęp jest przywracany
    -niski ping i co chwila jakieś kilkusekundowe przerwy w połączeniu. Gra online możliwa tylko w wybranych porach dnia, w innych przypadkach ciągle odrzuca.
    - infolinia fatalna. Jak dobrze pamiętam czynna tylko do 15 od poniedziałku do piątku, więc aby coś załatwić trzeba wziąć urlop. Panie są opryskliwe i niemiłe - tu chyba powodem jest ich niewiedza. Mówią coś czego się później wypierają. Odnosi się wrażenie, że same tego nie rozumieją.
    - technik jest wysyłany na koszt zgłaszającego, bo z góry zakładają, że brak internetu to wina użytkownika.
    - pierwsze wolne terminy technika zaczynały się od siedmiu dni od dnia zgłoszenia i godziny też mało atrakcyjne. Trzeba się liczyć z tym by na dzień wizyty wziąć urlop.
    - za tydzień braku możliwości korzystania z internetu z powodu awarii trzeba płacić.
    - mimo tego, że awaria spowodowana była przepaleniem kabla prowadzącego od anteny, gdzieś na klatce schodowej to i tak trzeba płacić za naprawę. Jak podkreśliła to pani na infolinii - oni nie ponoszą odpowiedzialności za doprowadzenie sygnału do lokalu!!

    To, że poświęcam czas na to aby dodać swoją opinię o czymś świadczy. Zdecydowanie odradzam internet bait. Już niedługo i też się uwolnię. Pozdrawiam