Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 B6 BEX - nie odpala po chip tuningu 1.8t 190km

30 Kwi 2013 22:55 8214 15
  • Poziom 10  
    Witam.
    Jak w temacie, kłopot polega na tym, że auto nie odpala po wgraniu zremapowanego wsadu. Wgrywając zgrany wcześniej oryginał auto normalnie odpala.

    Auto to audi a4 b6 2004 rok, 1.8t 190 km. sterownik me 7.5 czy one mają jakąś blokadę?

    Załączam wszystkie wsady które były już po kilka razy modyfikowane, przy których próbowałem uruchomić auto niestety bez efektu. Sterownik już zflashowany i narazie jeżdzę na oryginale.

    Macie jakieś pomysły? Prośba z mojej strony o sprawdzenie wsadów czemu auto może nie odpalać. Dziękuję.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    To nic innego jak źle przeprowadzone modyfikacje, skoro samochód nie odpala na tych zawartościach a na oryginale wgranym tym samym urządzeniem odpala. Co tu dużo szukać.
  • Poziom 10  
    A możesz mi kolego tak obrobić wsad (zmniejszyć wartości)aby aut miało więcej mocy ale żeby też normalnie jeździło? Prośba z mojej strony. Zapłacę jeśli będzie trzeba albo służę pomocą w innych dziedzinach:)
  • Poziom 43  
    A mi to pachnie gotowcem.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Bo o jest gotowiec.
    Kolega wie że takie zabawy mogą skończyć się uszkodzeniem silnika?
    Próbowałeś odczytać błędy w sterowniku silnika po tym "czipie"
    pogotowie.24 napisał:
    Zapłacę jeśli będzie trzeba

    Ile zamierzasz na to przeznaczyć?
  • Poziom 10  
    Możliwe, że to gotowiec chociaż ten co to przerabiał zapiera się że to nie jest gotowiec. Ja się niestety na tym nie znam. Koledzy po wgraniu tych wsadów nie mogę odczytać błędów bo nie ma komunikacji z ecu silnika. Dopiero po wgraniu oryginału mogę połączyć się vagiem jednak wtedy brak błędów.
  • Poziom 43  
    pogotowie.24 napisał:
    Koledzy po wgraniu tych wsadów nie mogę odczytać błędów bo nie ma komunikacji z ecu silnika. Dopiero po wgraniu oryginału mogę połączyć się vagiem jednak wtedy brak błędów.

    Niech polityk nie bierze się za naprawe samochodu, jak nie ma pojęcie.
  • Poziom 38  
    pogotowie.24 napisał:
    Możliwe, że to gotowiec chociaż ten co to przerabiał zapiera się że to nie jest gotowiec

    Zmień tunera, jak nie umie uruchomić samochodu na obrobionym przez siebie sofcie.
    PS. robiliście logi AFR na serii? tak z ciekawości pytam.
  • Poziom 43  
    ladamaniac napisał:
    Zmień tunera, jak nie umie uruchomić samochodu na obrobionym przez siebie sofcie.

    Ten tuner może sobie obrabiać #%@#% .
  • Poziom 10  
    Nie robiliśmy logów na serii. No niestety tym razem nie udało mu się obrobić, chociaż robiłem u niego kilka aut i zawsze było oki;)

    Ktoś chętny do pomocy w obróbce za $$$?
  • Poziom 27  
    A ja powiem tak kreci kolega tutaj ze az dymi sie,i bajki opowiada ze tunerowi sie nie udało mapy obrobic,jesli tuner w temacie to niema takiej opcji zeby nie obrobił zawartosci ;-).Zawartosc to gotowiec i to wszsytko,daj org.zawartosc lub ecu osobie która jest kompetentna w tej sprawie i bedziesz zadowolony a nie kombinacje robisz.Jak namieszasz np.cos w sumie kontrolnej to i bedziesz jeszcze stera szukał.
  • Poziom 10  
    Mówię poważnie wsad jest obrobiony przez tunera załączam oryginalny z mojego stera to porównajcie sobie numery, że wszystko się zgadza. Pierwszy raz mi się zdarzyło, że obrabia źle wsad.

    Załączam oryginał. Jak ktoś jest w stanie obrobić jak trza to $$$.

    Forum jest od tego chyba żeby sobie pomagać a nie kłócić kto ma rację.

    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Sumy kontrolne masz dobrze policzone. Swoją drogą to trzeba mieć jaja żeby wgrywać taką modyfikację... Lepiej zmień tunera. Przypuszczam, że te kilka poprzednich auto to były diesle, co?
  • Poziom 10  
    Tak, poprzednie autka to były diesle. Temat do zamknięcia. Pozdr
  • Poziom 27  
    Tak z ciekawosci zapytam skoro temat zamykasz, pożył ten silnik dlużej niz 2 godziny ?
  • Poziom 10  
    Dobre pytanie kolego :) nie miał szansy pożyć, gdyż na powyższych wsadach auto na dzień dobry miało zablokowany sterownik - zaraz po wgraniu.
    Postawiłem go na nogi przy użyciu tzw. boot pinu i przewodu do zapisu flasha.

    Jeśli mógłbym Cię poprosić o wypowiedź w moim bratnim temacie, chip zrobiony w jednej z Łodzkich firm a też mam wątpliwości co do tej modyfikacji, oto link do tego tematu:

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2882308&highlight=


    Jak wspomniałem temat Audi do zamknięcia.