Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 2009 - problem z odpalaniem po serwisie

Lubię placki 01 Maj 2013 22:15 1797 3
  • #1 01 Maj 2013 22:15
    Lubię placki
    Poziom 11  

    Dzień dobry!
    Nie jestem fachowcem z mechaniki samochodowej a auto (Opel Astra, chyba 2009 rok, silnik jakiś słaby - 1.4 albo 1.6, benzyna) nie należy do mnie, lecz sprawa wydaje mi się problematyczna. Po wizycie w serwisie na przeglądzie gwarancyjnym auto zaczęło odpalać po drugim zakręceniu, kilka razy zdarzyło się, że wcale nie odpaliło - więc z reklamacją wróciło do serwisu i stoi już tam DWA TYGODNIE. Pojechało nawet na lawecie z Pragi na Żoliborz, bo nie potrafili rozwiązać problemu (partacze) a ostatnio zadzwonili i powiedzieli, że nic nie jest do wymiany tylko "komputer pompy paliwa do regulacji". Czy tam jest w ogóle możliwość kalibracji/regulacji? Czy po prostu oszukano właściciela, wstawiono mu na przeglądzie inną pompę paliwa i teraz kręcą, bo chcą wyjść na swoje? Dodam, że jeszcze kilka dni temu czekali na nowy komputer pompy paliwa, teraz zmienili zdanie i dwa tygodnie trzymali auto, a nic nie jest do wymiany... Czy to w ogóle możliwe? Pytam, bo moja wiedza zatrzymała się na latach dziewięćdziesiątych, gdzie do pompy paliwa dochodzą dwa przewody a jedyna regulacja możliwa w silniku to dawki gazu śrubą na przewodzie, bo wtryski i cała reszta są ustawione "na sztywno". Z góry dziękuję za odpowiedź.

    0 3
  • #2 01 Maj 2013 23:24
    DziadzioMiecio
    Poziom 27  

    Po co wstawiać inną pompę paliwa na przeglądzie to trochę roboty jest zęby ja wydłubać.Na odległość trudno powiedzieć bo nie wiem jaki silnik ale wydaje mi się że przestawiły się adaptacje wolnych obrotów . "komputer pompy paliwa do regulacji" -- w benzynie to chyba jakiś żart ze strony mechanika. Podaj jaki typ silnika czy czasem nie 1,6T (przy wymianie filtra paliwa może coś się stało).

    0
  • #4 30 Maj 2013 23:07
    Lubię placki
    Poziom 11  

    Silnik to był 1,4 66kW - wytłumaczyli się za niskim napięciem na sterowniku pompy paliwa jeśli dobrze pamiętam. Teraz auto odpala dobrze i nie ma problemów - ciekawe, co zamotali w tym serwisie...

    0