Cześć
Wczoraj robiłem przymiarki do montażu alarmu bezpilotowego Cobra w Fordzie Fusion i mam kilka pytań do znających temat lepiej ode mnie.
Na początek kilka danych:
Auto:
Ford Fusion, 2003 rok, 1.4 benzyna, skrzynia zautomatyzowana DuraShift
Alarm:
Bezpilotowa Cobra 3868, (ale na syrenie-centrali ma oznaczenie 3865)
Montaż planuję przeprowadzić wg załączonej dokumentacji w PDF i pojawiają się następujące pytania po samej obserwacji, bez robienia jakichkolwiek pomiarów sygnałów w aucie:
Pytanie podstawowe - czy w ogóle mam właściwą dokumentację?
1. W sekcji:
IGNITION WIRE +15/54: connect to the WHITE/GREEN wire at the position nr.1, in the black
connector, above the brake pedal.
Pytanie o jakie czarne złącze chodzi? Mam co prawda nad pedałem hamulca włącznik/przełącznik informujący sterownik silnika i skrzyni o naciśnięciu hamulca, a także włączanie świateł stopu, ale do niego dochodzą dwa przewody zielono-białe…
Z drugiej strony akurat ten sygnał po zapłonie nie powinien być większym problemem
2. W sekcji:
ACTIVAT./DEACTIVATION
CONTROLS
Connections antitheft/vehicle
Art. 3800 Vehicle Position
YELLOW/BLACK WHITE/RED pos. nr. 4 in the green connector
GREY/BLACK YELLOW/RED pos. nr. 3 in the green connector
VIOLET BLACK/RED pos. nr. 9 in the green connector
ORANGE BLACK/GREEN pos. nr.12 in the dark grey connector
VIOLET/WHITE ground car body
ORANGE/WHITE positive supply in the fuse box
The above green and grey connectors are located in the coming out of the central
locking unit placed under the steering column.
Refer to the ‘C’ diagram in the dedicated installations manual, inside the kit of the
antitheft.
Mam problem z wyróżnionym wierszem – w moim aucie w tym złączu jest puste miejsce… (patrz zdjęcie). Są co prawda w tym złączu jeszcze dwa przewody czarno-zielone, ale na innych pozycjach.. Zatem gdzie się podłączyć z przewodem pomarańczowym z Cobry?
3. Krańcówki drzwi podłącza się do modułu GEM, pin 3, szare złącze, od strony Cobry ma to być przewód czarno-niebieski, ale co zrobić z krańcówką maski? Jest ona potrzebna do procedury
programowania… ale który z przewodów alarmu do niej podłączyć?
Proszę o pomoc Kolegów mających doświadczenie z tym autem i alarmem.
Wczoraj robiłem przymiarki do montażu alarmu bezpilotowego Cobra w Fordzie Fusion i mam kilka pytań do znających temat lepiej ode mnie.
Na początek kilka danych:
Auto:
Ford Fusion, 2003 rok, 1.4 benzyna, skrzynia zautomatyzowana DuraShift
Alarm:
Bezpilotowa Cobra 3868, (ale na syrenie-centrali ma oznaczenie 3865)
Montaż planuję przeprowadzić wg załączonej dokumentacji w PDF i pojawiają się następujące pytania po samej obserwacji, bez robienia jakichkolwiek pomiarów sygnałów w aucie:
Pytanie podstawowe - czy w ogóle mam właściwą dokumentację?
1. W sekcji:
IGNITION WIRE +15/54: connect to the WHITE/GREEN wire at the position nr.1, in the black
connector, above the brake pedal.
Pytanie o jakie czarne złącze chodzi? Mam co prawda nad pedałem hamulca włącznik/przełącznik informujący sterownik silnika i skrzyni o naciśnięciu hamulca, a także włączanie świateł stopu, ale do niego dochodzą dwa przewody zielono-białe…
Z drugiej strony akurat ten sygnał po zapłonie nie powinien być większym problemem
2. W sekcji:
ACTIVAT./DEACTIVATION
CONTROLS
Connections antitheft/vehicle
Art. 3800 Vehicle Position
YELLOW/BLACK WHITE/RED pos. nr. 4 in the green connector
GREY/BLACK YELLOW/RED pos. nr. 3 in the green connector
VIOLET BLACK/RED pos. nr. 9 in the green connector
ORANGE BLACK/GREEN pos. nr.12 in the dark grey connector
VIOLET/WHITE ground car body
ORANGE/WHITE positive supply in the fuse box
The above green and grey connectors are located in the coming out of the central
locking unit placed under the steering column.
Refer to the ‘C’ diagram in the dedicated installations manual, inside the kit of the
antitheft.
Mam problem z wyróżnionym wierszem – w moim aucie w tym złączu jest puste miejsce… (patrz zdjęcie). Są co prawda w tym złączu jeszcze dwa przewody czarno-zielone, ale na innych pozycjach.. Zatem gdzie się podłączyć z przewodem pomarańczowym z Cobry?


3. Krańcówki drzwi podłącza się do modułu GEM, pin 3, szare złącze, od strony Cobry ma to być przewód czarno-niebieski, ale co zrobić z krańcówką maski? Jest ona potrzebna do procedury
programowania… ale który z przewodów alarmu do niej podłączyć?
Proszę o pomoc Kolegów mających doświadczenie z tym autem i alarmem.