Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Przedłużacze helukabelPrzedłużacze helukabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

silnik 3fazowy dwubiegowy - podłączenie silnika dwubiegowego

02 Maj 2013 13:36 13827 10
  • Poziom 9  
    witam, mam silnik 3 fazowy dwubiegowy chcę go podłączyć tak żeby używać go tylko na wyższych obrotach, dołączam zdjęcia tabliczki znamionowej, schematu który był pod deklem puszki przyłączeniowej, nie jestem elektrykiem i nie za bardzo mam komu zlecić podłączenie tego więc proszę o pomoc mądrzejszych w tym temacie, mam też przełącznik 1-0-2 ale nie wiem czy jest możliwe zastosowanie go do takiego silnika
    silnik 3fazowy dwubiegowy - podłączenie silnika dwubiegowego silnik 3fazowy dwubiegowy - podłączenie silnika dwubiegowego silnik 3fazowy dwubiegowy - podłączenie silnika dwubiegowego silnik 3fazowy dwubiegowy - podłączenie silnika dwubiegowego silnik 3fazowy dwubiegowy - podłączenie silnika dwubiegowego silnik 3fazowy dwubiegowy - podłączenie silnika dwubiegowego silnik 3fazowy dwubiegowy - podłączenie silnika dwubiegowego
  • Przedłużacze helukabelPrzedłużacze helukabel
  • Poziom 39  
    jarek... napisał:
    mam silnik 3 fazowy dwubiegowy

A po czym tak sądzisz? Bo mnie się wydaje, że jest to silnik jedno biegowy z możliwością pracy w gwieździe lub w trójkącie lub z przełącznikiem gwiazda/trójkąt, a jakie są możliwości, to zależy od napięcia sieci i napięć podanych na tabliczce znamionowej silnika.
  • Poziom 9  
    tak mi się wydawało bo na tabliczce są podane dwie prędkości obrotowe ale jak już mówiłem mogę się mylić dlatego zrobiłem zdjęcia wszystkiego co było możliwe i co może pozwolić określić co to za silnik i jakie ma możliwości
  • Przedłużacze helukabelPrzedłużacze helukabel
  • Poziom 33