Witam.
Seata kupiłem niedawno, przyjechałem nim do domu i już na drugi dzień nie chciał zapalić. Pomogła wtedy wymiana cewki.
Po około 100 kilometrach niestety brakło paliwa i od tego momentu nie udało mi sie go uruchomić.
Iskra jest, po zakręceniu rozrusznikiem czuć bardzo nieprzepaloną benzyną a mimo to nawet nie ma nawet lekkich chęci aby zapalić.
zmieniałem kolejność kabli, odłączyłem czujnik halla (tak mi się wydaje, tą kostkę przy aparacie zapłonowym.) i nic.
pompkę paliwa w baku słychać, pod maską po przekręceniu kluczyka na zapłon słychać coś przy przepustnicy.
Brakuje mi już sił i pomysłów dlatego przyjmę wszelkie porady.
Co to może być?
Seata kupiłem niedawno, przyjechałem nim do domu i już na drugi dzień nie chciał zapalić. Pomogła wtedy wymiana cewki.
Po około 100 kilometrach niestety brakło paliwa i od tego momentu nie udało mi sie go uruchomić.
Iskra jest, po zakręceniu rozrusznikiem czuć bardzo nieprzepaloną benzyną a mimo to nawet nie ma nawet lekkich chęci aby zapalić.
zmieniałem kolejność kabli, odłączyłem czujnik halla (tak mi się wydaje, tą kostkę przy aparacie zapłonowym.) i nic.
pompkę paliwa w baku słychać, pod maską po przekręceniu kluczyka na zapłon słychać coś przy przepustnicy.
Brakuje mi już sił i pomysłów dlatego przyjmę wszelkie porady.
Co to może być?
