Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Neostrada 10Mb/s - trudności dot. synchronizacji i parę innych spraw...

03 Maj 2013 17:26 1887 9
  • Poziom 10  
    Witam mam taki problem że wymienię je najlepiej w pod punktach

    1. Dużo narastających błędów podczas burzy nie wiem ale według mnie powinna Neostrada chodzić bez zarzutu przy burzy czy to prawda?
    2. Problem z synchronizacją przy pobraniu synchronizacji dioda @ miga mi przez 5-7 sek na pomarańczowo i zmienia się na zielono czy na to wskazuje że są błędy na łączu?
    3. Trzecim moim problemem jest brak sygnału w słuchawce telefonu po przeniesieniu na inną centralę technik mówił że jak do 24h nie będzie sygnału na tel to dzwonić pod 801 505 505 ale nie chce mi się dzwonić i kasy marnować i otóż moje trzecie zapytanie pyta
    czy z braku sygnału na słuchawce mogą być problemy z synchronizacją ? I powstawać błędy ?
    4.Jak sprawdzić czy modem Livebox jest uszkodzony bo jestem przypięty do centrali 1,2km ale są błędy sprawdzałem instalację z tatą w domu i jest dobrze kable polutowane tak jak należy to nie wiem gdzie ten problem jeszcze technik sprawdzał po przepięciu na bliższą centrale i że jest ok. Nie chcę żeby mi obniżyli synchronizacji.Na dole przedstawiam moje parametry, i czekam na wasze propozycje bo po jakimś czasie narasta trochę blędów Neostrada 10Mb/s - trudności dot. synchronizacji i parę innych spraw... [/img]



    i czy parametry są dobre z livebox

    Proszę poprawić pisownię i uzupełnić interpunkcję. Regulamin, punkt 3.1.13. [piterus99]
  • Poziom 35  
    1. Wskazywałoby na to, że gdzieś woda dostaje się do jakiegoś zlącza. Jeżeli nie zrywa synchronizacji to nie przyjmą zgłoszenia i nic nie będą robić.
    2. W tym przypadku nie ma żadnego uszkodzenia ani anomalii.
    3. Dużo niejasności. Przy takim przeniesieniu obie usługi powinny być aktywne jednocześnie. Może nie chodzi o przeniesienie do innej centrali a przeniesienie numeru do voip?
    4. Parametry masz dobre i ~adekwatne do odległości jaką podajesz. Na screenie błędów nie widać - wprawdzie to tylko 2 minuty działania łącza - ale gdyby było źle to w tym czasie już by "sypnęło". Pokaż statystyki z godziny pracy łącza to cośtam będzie można wywnioskować. Livebox sprawny.
  • Poziom 10  
    co do telefonu to przy przeniesieniu technik powiedział że czegoś nie mają w systemie i temu nie działa mieli do 24 h wlączyć jak by nie wlączą to dzwonić tylko mi się nie chce dzwonić :) na pewno mnie przenieśli bo poprawiły się parametry bo facet mi papier pokazywał zmieniła się maksymalna prędkość na łączu kabla telefon mam zwyczajny i posiadam zawieszenie stacji za 21 zl do żadnego zlącza na pewno woda się nie dostaje wszystko dobrze u mnie w domu zabezpieczone oto praca modemu z ok 1h raz przy połączeniu pojawią się błędy raz nie naprzyklad jak zaladowałem obrazek tutaj to 69 HEC i 4 błędy cnc a i dodam że tłumienie w górę raz się zmienia na 3.3 db raz na 7 db tak jakby skacze




    Neostrada 10Mb/s - trudności dot. synchronizacji i parę innych spraw...
  • Poziom 35  
    Skacze nie tłumienie a pewnie SNR margin up - co wskazuje właśnie na złą jakość któregoś złącza. A że szczególnie ujawnia się to w czasie burzy znaczyłoby, że gdzieś woda leje się na styk. Fajnie, że w domu masz OK ale łącze na domu się nie kończy, ono tam dopiero się zaczyna :D . Ile złączy jest po drodze do DSLAM to i technicy nie wiedzą. Ale czasem można to domierzyć i znaleźć. W twoim przypadku nie dzieje się nic krytycznego i chyba nic nie wskórasz u operatora. Co innego gdyby zaczęło ciągle rwać synchronizację.
  • Poziom 10  
    tylko mówię że jak nie ma nawet deszczu na burzy a grzmi to jest dużo błędów a może być tego powodem brak sygnału na słuchawce? A dało by się coś zrobić z tymi błędami? Ale z tego co słyszałem do mogą poprawić linie prawda?
  • Poziom 35  
    Od grzmotu to może ci jedynie zadrżeć ręka na klawiaturze :D, natomiast od wiatru - owszem będą się dziać róźne dziwne rzeczy. Jeżeli zanika sygnał w słuchawce, są trzaski itp. to trzeba zgłaszać, przecież to uszkodzenie. A drut jest ten sam dla telefonu i ADSL-a czyli po naprawie powinno się polepszyć i jedno i drugie.
  • Poziom 10  
    ok dziękuję za pomoc zgłoszę to że mam brak sygnału i myślę że się poprawi będę dzwonić w poniedziałek i dam znać wtorek albo w środę czy się coś poprawiło
  • Poziom 35  
    Nie widać tu nic nienormalnego. Swoją drogą to powinien być cały czas "pod prądem" - większość uszkodzeń sprzętu następuje podczas włączania. Mój router wisi włączony na strychu od 8 lat, ostatni raz go widziałem jakiś rok temu :D
  • Poziom 10  
    Więc dzwoniłem dzisiaj na 801 505 505 pierwsze odebrał jakiś facet powiedział że jak mam zawieszenie stacji za 21 zl że nie mam mieć sygnału na słuchawce to więc mu ładnie podziękowałem :) bo widać że nie ma pojęcia o tym i nie wiem co tam robi :D Zadzwoniłem 2 raz odebrała piękna pani :) stwierdziła że coś na centrali jest źle przypięty telefon stwierdziła też że źle niestabilnie chodzi internet chodzi o te błędy co dałem powyżej w ss spytałem pani czy na burzy powinny pojawiać się błędy to powiedziała że nie więc zrobiła test łącza stwierdziła że chodzi nie stabilnie internet chodzi o błędy na burzy i te nie które więc przyjęła zgłoszenie że neo jest uszkodzona telefon jest w uszkodzeniu neo mam techniką wytłumaczyć o co dokładnie chodzi więc zgłoszenie zostało przyjęte i mam czekać do 48 h ale znać życie jutro będzie telefon i przyjadą i będą robić :) Więc odezwę się jutro albo we środę zależy jak przyjadą wieć proszę kolegę wyżej co prowadzi od początku prowadzi wypowiedzi na wypowiedzenie się na ten temat :)