Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[wifi] - Brak dostępu do internetu - sieć niezidentyfikowana, dostęp ograniczony

04 Maj 2013 17:07 20949 17
  • Poziom 16  
    Witam.
    Mam problem, od kilku dni nie mogę korzystać z Internetu. Korzystam z Neostrady i mam Liveboxa, mam dwa komputery, dwa laptopy z WiFi, i na jednym Internet normalnie działa i wszystko jest ok, na drugim cały czas tez było wszystko ok, a od kilku dni jak się chcę połączyć z Liveboxem to mam komunikat: "Połączono". A nad tym "sieć niezidentyfikowana" oraz "Brak dostępu do Internetu", no i oczywiście Internetu nie ma, widzę że zasięg jest na maxa, niby jest połączone a nie działa...
    Jak wchodzę we właściwości karty sieciowej i tam we właściwościach protokołu mam wszystko zaznaczone na Automatyczne IP itp., tak samo jak na drugim laptopie, dzwoniłem do Orange i podali mi wszystkie adresy IP oraz DNS, aby wpisać ręcznie i spróbować się połączyć, po wpisaniu nadal to samo, niby się łączy, ale brak dostępu do Internetu...
    Łączę się przez WiFi, ale na 100% zasięg jest, klucz również jest dobrze wpisany na 100%, ponieważ jak np. specjalnie wpiszę zły klucz no to wtedy juz nie da się połączyć z Liveboxem, a tak to tak jak mówię normalnie się połączy, ale nie ma dostępu do Internetu.
    Szukałem takich spraw na Google oraz na tym forum i jest sporo takich spraw, no ale nie ma rozwiązania...
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
  • Specjalista Sieci, Internet
    Czy filtrowanie MAC adresów jest wyłączone?
    Livebox 1 czy 2.0?
  • Poziom 16  
    Heinzek napisał:
    Czy filtrowanie MAC adresów jest wyłączone?


    Hmmm... a jak to mam sprawdzic ?
    aha jesli chodzi tutaj o to czy ten komputer nie jest zablokowany przez router, to oczywiscie nie jest, na stronie liveboxa mam mozliwosc zablokowania tego komutera ale nie jest zablokowany,



    Jesli chodzi o liveboxa to mam livebox 2.0


    screen z inssidera dolaczam:

    [wifi] - Brak dostępu do internetu - sieć niezidentyfikowana, dostęp ograniczony

    czekam na odpowiedz...
  • Poziom 39  
    I z tą siecią się łączysz? Czy to Twoja sieć?
  • Poziom 16  
    Tak tak, z ta siecią się łączę, wcześniej normalnie dało się korzystać z tego Internetu, jest to oczywiście moja sieć.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Jaki system operacyjny na niedziałającym laptopie?

    omegan89 napisał:
    normalnie sie polaczy ale nie ma dostepu do internetu,

    Jak się połączy to wpisz na nim w cmd polecenie ipconfig /all
  • Poziom 39  
    omegan89 napisał:
    ...a od kilku dni jak sie chce polaczyc z liveboxem to mam komunikat: "Połączono". a nad tym "sieć niezidentyfikowana" oraz "Brak dostępu do internetu", no i oczywiscie internetu nie ma, widze ze zasieg jest na maxa...
    Zmieniałeś coś w LB? Pokaż ustawienia LAN LB
  • Poziom 16  
    nic w LB nie bylo zmieniane, wogole nie wchodzilem w ustawienia, ustawienia sa dokladnie tak jakbyly, poza tym na drugim laptopie normalnie dziala,

    dolaczam skan ipconfig /all:

    [wifi] - Brak dostępu do internetu - sieć niezidentyfikowana, dostęp ograniczony
  • Specjalista Sieci, Internet
    Możesz jeszcze dla próbuj zmienić kanał WiFi na 3, a potem spróbuj wyłączyć szyfrowanie.

    Poszukaj jeszcze najnowszego sterownika do karty WiFi na stronie producenta sprzętu.


    Zmieniałeś adres LAN liveboxa na 192.168.1.2?
    Ustaw mu jego domyślny na 192.168.1.1
  • Poziom 16  
    Heinzek napisał:
    Możesz jeszcze dla próbuj zmienić kanał WiFi na 3, a potem spróbuj wyłączyć szyfrowanie.


    Nie wiem jak mam to zrobić, mógłbyś jakoś bardziej mi pomóc to zrobić?
    Jeśli chodzi o sterowniki do karty WiFi to mam właśnie najnowsze, wczoraj właśnie jak już się z tym bawiłem to już zainstalowałem najnowsze sterowniki...
    Jeśli chodzi o ten adres IP to cały czas było z jedynką na końcu, dzisiaj się z tym bawiłem i zmieniłem na 2 ale to i tak nie daje żadnego efektu, zmieniłem już na 1 i dalej to samo...
  • Specjalista Sieci, Internet
    omegan89 napisał:

    Heinzek napisał:
    Możesz jeszcze dla próbuj zmienić kanał WiFi na 3, a potem spróbuj wyłączyć szyfrowanie.


    hmmm tego kurcze nie wiem jak mam zrobic, moglbys jakos bardziej mi pomoc to zrobic ?

    Wchodzisz na stronę konfiguracyjną liveboxa. ( http://livebox/ lub http://192.168.1.1/)
    przechodzisz do zakładki zaawansowane. logujesz się ( domyślnie login i hasło to admin)
    Wybierasz WiFi i tam masz wszystkie ustawienia WiFi.
  • Poziom 16  
    Zmieniłem kanał na 3, ale nadal to samo. Nic nie pomogło...
  • Specjalista Sieci, Internet
    A rodzaj szyfrowania?
    Jaki system operacyjny?
  • Poziom 16  
    Aha Windows 7 mam, szyfrowanie to jest WPA/WPA1 Mixed, chyba o to chodzi...
  • Specjalista Sieci, Internet
    Możesz tymczasowo spróbować wyłączyć szyfrowanie. ale moim zdaniem coś namieszałeś w harmonogramie WiFi i zablokowałeś dostęp do internetu dla tego routera.

    Spróbuj na nim wejść na stronę konfiguracyjną Liveboxa.
  • Poziom 16  
    jak wylacze szyfrowanie no to nadal nie ma zadnych efektow :/


    ciekawe jest to wlasnie ze nie moge na tym laptopie wejsc na strone liveboxa... chociaz z drugiej strony jest to normalne gdyz jak nie mam dostepu do internetu no to tym samym nie moge wejsc nawet na strone LB...
  • Poziom 39  
    voitek1 napisał:
    omegan89 napisał:
    ...ma, widze ze zasieg jest na maxa...
    Zmieniałeś coś w LB? Pokaż ustawienia LAN LB