Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mozilla firefox - reklamy - zwykłe słowa w tekście (odnośniki)

JustaAM 04 May 2013 21:59 8727 20
    JustaAM
    Level 8  
    Od jakiegoś czasu oprócz mnóstwa wyskakujących reklam śledzących mnie na ebay, czy allegro, zaczęły mi się pojawiać w czytanym tekście podświetlone wyrazy(odnośniki do płatnych stron) jak tylko myszką najadę (nie klikam) wyskakuje reklama.
    Jestem tylko użytkownikiem laptopa, nie znam się na programach, czy konfiguracji, zielono mi w tym temacie. Mam Avast! jako antywirus prawie 400zł ochrony na rok, a laptop się aż gotuje od alertów wydajności, okna przeglądarki się zawieszają. I oczywiście antywirus nie widzi problemu. Jak mi wlazła Delta Search zaczęłam szukać czegoś w necie na czyszczenie i deltę osunęło, ale zostawiło ukryte linki. :( A niby od pewnego wydawcy. I Delta wraca po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu laptopa. Mam dużo danych na kompie w pamięci przeglądarki, nie chcę tego stracić np. podczas formatowania. Co mogę zrobić, by go wyczyścić?
  • Helpful post
    dt1
    Admin of Computers group
    Cześć.
    Profilaktycznie pobierz i uruchom program adwcleaner stąd: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/ (najpierw opcja szukaj, potem opcja usuń).
    Potem zrób skanowanie programem mbam: http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
    Potem pobierz OTL: http://oldtimer.geekstogo.com/OTL.exe, zrób skanowanie i wrzuć dwa pliki, które wygeneruje tu na forum.

JustaAM wrote:
    mam avast jako antywirus prawie 400zł ochrony na rok

Komu Ty tyle za ochronę płacisz? Bo Avast to chyba 70zł na rok kosztuje...
    JustaAM
    Level 8  
    Sorki, Norton 360, komputer, Wi-Fi + dwa laptopy, jakiś fachowiec ustawiał. Próbuję ściągać z tych linków, ciągle mi się wiesza....