Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki kupić wzmacniacz do kolumn tonsil alton 110

05 Maj 2013 16:04 3126 17
  • Poziom 7  
    Witam mam problem z dobraniem wzmacniacz do kolumn tonsil alton 110 mam na oku yamaszke ax-700 ale czytałem tutaj, że ona nie jest do techno,electro,dubstep itp więc prosze o podpowiedź od was bo jestem dopiero początkującym. Do wydania mam od 300-400
  • Poziom 22  
    Będzie ok, fajnie się zgrywa z Altonami.
  • Poziom 7  
    A będzie pasował bo moich wymagań tzn. techno electro dubstep house itp
  • Poziom 22  
    Techno to rodzaj muzyki a nie wymaganie. AX-700 to dobry wzmacniacz.
  • Moderator Akustyka
    Bez przesady. Nie ma takich widełek, które określają który wzmacniacz do jakiej muzyki. Po prostu z doświadczenia wiadomo jak brzmi dany sprzęt i do jakiej muzyki to brzmienie jest najlepsze, jednak nie oznacza to że z inną będzie grało to źle. Muzyka elektroniczna to bardzo szerokie pojęcia. Jest to muzyka całego pasma, więc trudno określać które pasmo najlepszej powinno być eksponowane.
    Ta Yamaha to dobry sprzęt i z Altonami się dobrze zgra.
  • Poziom 24  
    Ta Yamaha to bardzo dobry model ale prawda jest taka, że na kolumnach typu Alton nie usłyszysz większych różnic między nią, a nawet najgorszym modelem tej marki. Jedyną różnicą mogą być co najwyżej kwestie mocowe, ten model akurat poradziłby sobie i z dwiema parami Altonów bez kłopotu.
  • Poziom 7  
    ok to wybieram ten wzmacniacz. Teraz drugie pytanko jak poznać czy membrany itp są orginalne czy nie (bo tak jak w temacie jestem początkujący)
  • Moderator Akustyka
    Oryginalna membrana ma charakterystyczny garbek przy rancie.
  • Poziom 7  
    a takie jak te są orginalne bo chyba na moje oko tak Jaki kupić wzmacniacz do kolumn tonsil alton 110
  • Poziom 12  
    Witam,