Witam mam taki dylemat, mam Galaxy 2.0 automat, z gazem, po przekładce na silnik 2.3 z 96r. Przekładki osobiście nie robiłem, więc nie wiem na chwilę obecna co się tam może konkretnie kryć.
Wcześniej podobno było dobrze.
Problem jest tego typu, że przełącza biegi tak przy ok. 3000-3500 obr/min, nawet starając się ekonomicznie jechać. Czasem zawiesi się na pierwszym lub drugim biegu i nie przełączy do 4000obr.
Dodatkowo trzyma na N obroty ok. 1100-1200, na rozgrzanym silniku. Od razu po odpaleniu ciepłego silnika obroty wskoczą na ok. 800 + lekko falują, po przegazowaniu już się podnoszą na jałowym do tych 1100-1200.
Jak tylko przyjechał błędy w skrzyni następujące:
00518- Throttle Position Sensor (G69)
Signal Outside Specifications- Intermitten
00293- Multi function Switch (F125)
25-10 - Uknown switch condition- Intermitten
Po skasowaniu i przejechaniu się ok. 10km było dobrze. Następnie został zgaszony i po ok. 15 min. znów chciałem zrobić parę kilometrów i przy ruszeniu zgasł. Następnie już po ruszeniu znów na chwile się przyciął na 1 biegu do 4000, ale resztę zmieniał też na podwyższonych, przy ok. 3500obr.
Po zrobieniu kolejnych 10 km pojawiła się następująca usterka:
00660- Kickdown Switch / Throttle position Sensor
27-10 - Implausible Signal - Intermitten
Tak się zastanawiam, czy faktycznie po objawach może być to TPS? W automacie i w manualu w tym Fordzie TPS był jednakowy?
Dodatkowo spytam, czy sterownik silnika, jak w większości, jest za zegarami?
Pozdrawiam
Wcześniej podobno było dobrze.
Problem jest tego typu, że przełącza biegi tak przy ok. 3000-3500 obr/min, nawet starając się ekonomicznie jechać. Czasem zawiesi się na pierwszym lub drugim biegu i nie przełączy do 4000obr.
Dodatkowo trzyma na N obroty ok. 1100-1200, na rozgrzanym silniku. Od razu po odpaleniu ciepłego silnika obroty wskoczą na ok. 800 + lekko falują, po przegazowaniu już się podnoszą na jałowym do tych 1100-1200.
Jak tylko przyjechał błędy w skrzyni następujące:
00518- Throttle Position Sensor (G69)
Signal Outside Specifications- Intermitten
00293- Multi function Switch (F125)
25-10 - Uknown switch condition- Intermitten
Po skasowaniu i przejechaniu się ok. 10km było dobrze. Następnie został zgaszony i po ok. 15 min. znów chciałem zrobić parę kilometrów i przy ruszeniu zgasł. Następnie już po ruszeniu znów na chwile się przyciął na 1 biegu do 4000, ale resztę zmieniał też na podwyższonych, przy ok. 3500obr.
Po zrobieniu kolejnych 10 km pojawiła się następująca usterka:
00660- Kickdown Switch / Throttle position Sensor
27-10 - Implausible Signal - Intermitten
Tak się zastanawiam, czy faktycznie po objawach może być to TPS? W automacie i w manualu w tym Fordzie TPS był jednakowy?
Dodatkowo spytam, czy sterownik silnika, jak w większości, jest za zegarami?
Pozdrawiam