Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Krótkie pytanko do instalatorów alarmów - BMW 325i 1991r

27 Lut 2005 01:31 1596 7
  • Poziom 16  
    325i rok prod 1991 1 rej. 1992 (może robili "na zapas" - swoją drogą rocznik w aucie to jedno a dokumentacja serwisowa - drugie :( )
    po 1 - centralny zamek, czy kombinowac z osławionymi pinami 24 i 25 centralki zamków czy zastosować przełączanie/odcinanie w wiązce sterującej z drzwi, a może inaczej - sterowac wiązką wykonawczą - 3 druty, zamek z domykaniem...
    po 2 czy wpinajac się w owe osławione piny 24 i 25 centralki zamka w ten sposób wysteruję szyberdach i okna- domknięcia- fukncja komfort
    po 3 - gdzie jest ten cholerny kabelek od kufra - wyłącznik swiatła w bagazniku... czy wogóle jest wyprowadzony w kabinie? Pozdrawiam. Dodam tylko że wszystko z elektrody posciągane, przejrzane, fora BMW przeczesane, anglojęzyczne, niemieckie, rosyjskie(bardzo ciekawe) chyba że coś przeoczyłem... I tak sam dojdę ale może bym troche czasu zaoszczędził, mam teraz -6 stopni w garażu...

    Dodano po 2 [godziny] 39 [minuty]:

    He he dobra poprosze do kosza :)) jak bym wpadł "cze mam beemkę chce podplugować alarma" to miał bym lektury na najbliższe trzy dni :) a tak.. szkoda słow
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 24  
    Najlepiej będzie gdy wepniesz się w kable idące do siłownika w drzwiach pasażera. Będziesz musiał rozciąć kable i zastosować przekaźniki.
    Jak z modułem komfortu nie jestem pewien jeszcze nie trafiła mi się taka BM-ka.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Wszystko przez to, że nie ma dwóch takich samych BMek. Bardziej przekombinowanego samochodu to chyba nie ma - chyba Citroen C3. W przypadku problemów z wysterowaniem zamka można się podpiąć pod wyjścia sterujące siłownika bagażnika - trzeba je odpiąć od siłownika.
    Pilot i tak będzie sterował tym siłownikiem więc otwieranie kluczykiem staje się zbędne. Żeby działało - drzwi muszą być zamknięte. Od oświetlenia bagażnika nie ma kabelka wewnątrz kabiny - trzeba ciągnąć do bagażnika - światło, o ile pamiętam - sterowane plusem. Zamek też plusem
  • Poziom 16  
    mario napisał:
    Wszystko przez to, że nie ma dwóch takich samych BMek. Bardziej przekombinowanego samochodu to chyba nie ma - chyba Citroen C3. W przypadku problemów z wysterowaniem zamka można się podpiąć pod wyjścia sterujące siłownika bagażnika - trzeba je odpiąć od siłownika.
    Pilot i tak będzie sterował tym siłownikiem więc otwieranie kluczykiem staje się zbędne. Żeby działało - drzwi muszą być zamknięte. Od oświetlenia bagażnika nie ma kabelka wewnątrz kabiny - trzeba ciągnąć do bagażnika - światło, o ile pamiętam - sterowane plusem. Zamek też plusem

    Masz rację Kolego - mozna z tymi autami dostać conajmniej śmiechawki :) Kabelek od włacznika światła bagażnika ginie w czeluściach za oparciem tylnej kanapy (pewnie wraca tylko do lampki bagażnika i nigdzie dalej) - nie dociera już wiązką do przedniego lewego słupka, tam gdzie reszta tylnej wiąchy, zamek poszedł na pinologi - 24 i 25 w centralce zamka, szyby i szyberdach pozostają do wysterowania osobno, w tym modelu nie ma funkcji komfort, lub nie jest obsługiwana tymi wejściami, albo też wymaga długiego impulsu domykania - bo na schematach jest przekaźnik komfortu, jednak sam już nie wiem - szyby się nie domykają przy zamykaniu auta z kliczyka, tak więc wnioskuję że jednak tego przekaźnika nie ma ... Stwierdziłem że stan faktyczny jest taki jak w opisach do BMW seria 3/compact 1995 i dalej - chyba od alarmów fox-a bo zalecają w nim moduły FOX do domykania szyb...mam jakąś kserówkę w dokumentacji. Wogóle dziwna sprawa - schemat różny jest od posiadanego przeze mnie schematu BMW 325i rocznik 1991.. jest zbieżny za to z rocznikiem 1992... mimo ze w dowodzie auto ma rok prod. 1991:) Polska specjalność? - wydział komunikacji? bo auto zostało po raz 1 zarejestrowane - za granicą w poowie 1992 r... Tak na marginesie - sam sie kiedyś mordowałem u celnika jak cliłem moją asterkę 95, vin też 95, ale na zielonym papierku gdzieś tam była data 1994 - jak się okazało data przyjęcia tej wersji do produkcji.. gdyby nie upór w wydziale komunikacji i u diagnosty, to bym miał auto nieco starsze...
  • Poziom 25  
    junek moglbys mi podrzucic te schematy? Chetnie bym je obejrzal. Ja tez sie meczylem z kilkoma beemkami, ale jakos sie udawalo. Z gory dzieki. Pozdrawiam.
  • Poziom 16  
    Ale chodzi Ci konkretnie o ten rocznik i model auta? bo wszystko co mam o beemkach to całe megabajty...
  • Poziom 25  
    Temat beemek jest interesujacy. Jezdzi tego coraz wiecej i coraz wiecej trzeba o tym wiedziec. Tak prawde mowiac to ja chlone wszystko jak gabka :-) Duzo tego jest? Moze emailem bys przeslal?

    Dodano po 3 [minuty]:

    ... Sam mialem juz trzy. I to takie niczego sobie. Ale pochwale sie tylko jedna: BMW 750i 1990r :lol:
  • Poziom 16  
    kordel napisał:
    Temat beemek jest interesujacy. Jezdzi tego coraz wiecej i coraz wiecej trzeba o tym wiedziec. Tak prawde mowiac to ja chlone wszystko jak gabka :-) Duzo tego jest? Moze emailem bys przeslal?

    Dodano po 3 [minuty]:

    ... Sam mialem juz trzy. I to takie niczego sobie. Ale pochwale się tylko jedna: BMW 750i 1990r :lol:

    Hmm :) kiedy ja sobie posmigam ... w sumie mam to, co TU jest do ściągnięcia plus "skany"i notatki z dzialań wlasnych - grzebanie w autach no i jakieś wieści z cyrylicą pisanych stron - pod wrażeniem jestem, ale po spakowaniu jakimś winrarem pewnie się przepchnie przez skrzynke :) ale ja też poprosze cokolwiek na ten temat :)