Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Kupię] Tania drukarka laserowa mono około 200zł

kacper_j 08 Maj 2013 21:10 3240 9
  • Poziom 6  
    Witam. Poszukuję taniej w użytkowaniu drukarki laserowej mono. Jestem zupełnym laikiem, więc wchodzi w grę tylko wymiana tonera na nowy w razie jego braku. Przymierzam się do zakupu HP 1200, czy to dobry wybór? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Pozdrawiam.
  • Poziom 32  
    kacper_j napisał:
    czy to dobry wybór?

Jeden z dobrych.

Podaj, co wymagasz od sprzętu.
  • Poziom 6  
    Nic wielkiego, chodzi o drukowanie tekstu czasem tabel. Korzystałem wcześniej z atramentówki, nie jestem specem co do jakości wydruku. Duplex jest mi zbędny. Chodzi o tani druk i drukarka która wytrzyma kilka lat. Korzystanie z drukarki nieregularne, jeśli chodzi o ilość drukowanego tekstu to raczej średnia ilość.
  • Poziom 8  
    Akurat modele HP z tych tańszych 200-300zł idealnie nadają się do domowego użytku. Są tanie w codziennym użytkowaniu i można bez problemu stosować zamienniki.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Co by nie zakładać nowego tematu dołączę się.

Czy ta drukarka podczas użytkowania zużywa tylko toner.? znaczy się kiedyś osobno były bębny, nagrzewnice i kto wie co jeszcze.
    Na ile starcza toner w nowej drukarce?

Drukarka była by używana sporadycznie i czy za każdym włączeniem komputera, automatycznie włącza się drukarka która się nagrzewa i zużywa toner?
  • Poziom 16  
    Sługa WSI napisał:
    Drukarki laserowej nie musisz włączać razem z komputerem, może całkiem długo stać nieużywana (np. 2 lata). Po pewnym czasie od włączenia drukarka przechodzi w stan uśpienia i wtedy nie pobiera prądu do grzałki.

Nie chodzi o prąd tylko o to czy i jak dużo zużywa tonera podczas rozruchu z uśpienia i po włączeniu.

A co sądzicie o tych modelach

Xerox Phaser 3010 179zł
    Samsung ML-2160