Witajcie
Postanowiłem wyregulować zawory w swoim 206 bo słyszałem niepokojące klepanie po nagrzaniu na biegu jałowym. Przekopałem internet, zakupiłem uszczelkę i szczelinomierz po czym zabrałem się do pracy wzorując się na tym filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=xcB2FhStrKY&list=LL-Swkg_q_9fydlIvt-TIXPg&feature=mh_lolz
Niestety po godzinnej walce i odpaleniu samochodu jest jeszcze gorzej niż wcześniej
Klepie na zimnym silniku jak diesel.
Myślę że ktoś z Was na forum ma większe doświadczenie i rozwieje moje wątpliwości:
1. Wg filmu i paru informacji we francuzach 1. cylinder liczy się od skrzyni biegów a nie od rozrządu. Czy to prawda?
2. Każdy mówi że szczelinomierz ma wchodzić luźno ale z oporem. Tzn. jak?
3. Przykładowo jeśli zawór wylotowy ma 0,40 to mam ustawić tak żeby 0,45 nie wchodziło ale 0,40 tak?
Postanowiłem wyregulować zawory w swoim 206 bo słyszałem niepokojące klepanie po nagrzaniu na biegu jałowym. Przekopałem internet, zakupiłem uszczelkę i szczelinomierz po czym zabrałem się do pracy wzorując się na tym filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=xcB2FhStrKY&list=LL-Swkg_q_9fydlIvt-TIXPg&feature=mh_lolz
Niestety po godzinnej walce i odpaleniu samochodu jest jeszcze gorzej niż wcześniej

Myślę że ktoś z Was na forum ma większe doświadczenie i rozwieje moje wątpliwości:
1. Wg filmu i paru informacji we francuzach 1. cylinder liczy się od skrzyni biegów a nie od rozrządu. Czy to prawda?
2. Każdy mówi że szczelinomierz ma wchodzić luźno ale z oporem. Tzn. jak?
3. Przykładowo jeśli zawór wylotowy ma 0,40 to mam ustawić tak żeby 0,45 nie wchodziło ale 0,40 tak?