Mam problem jak w temacie, a mianowicie korekta 3 wtrysku przy biegu jałowym jest na -4, a po przekroczeniu 1300 obr/min wzrasta do +6 pozostałe wtryski w normie. Początkowo padło podejrzenie na wtryskiwacz więc dokonałem zamiany między cylindrami i nadal na 3 była duża korekta ( czyli nie podąża za "wadliwym" wtryskiem) oczywiście zrobiłem test przelewowy (wszystko w normie). Następne podejrzenie padło na szczelność cylindra i tu też wyszło ok (porównywalne ciśnienia na wszystkich cylindrach). Mądre głowy doradziły bym sprawdził mapę wtrysku i tu prośba do forumowiczów. Czy mógłby ktoś zerknąć na moją mapę (zgrałem ją przy pomocy MPPS v13 i co dziwne nie przez citroen C5 tylko przez Peugeot 407, nie wiem czy ma to jakieś znaczenie? )
Czy ma Ktoś oryginalny wsad do w/w auta?
Czy ma Ktoś oryginalny wsad do w/w auta?