Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

automatyczny włącznik wentylatora i przepustnicy

11 May 2013 11:39 2250 3
  • Level 2  
    Witam

Jestem tu nowy i to mój pierwszy temat.
    Z zawodu jestem stolarzem i potrzebuję waszej fachowej wiedzy.
    Zbudowałem prototyp przepustnicy do wyciągu i teraz zastanawiam się jak to "spiąć" aby otwierała się w momencie uruchomienia maszyny a po jej wyłączeniu żeby się zamykało. Dodatkowo fajnie by było gdyby po włączeniu maszyny po kilku sekundach włączał się wentylator gwiazda trójkąt i otwierały się odpowiednie przepustnice, a po wyłączeniu maszyny przepustnice i wentylator wyłączały się po około 1-2min. Dodatkowym i myślę że największym problemem jest to że nie mogę się dostać do skrzynek i włączników kilku maszyn bo stracę gwarancję.
    Oto moja przepustnica : ( silniczek od wycieraczek :D )

Dodano po 1 [minuty]:

http://www.fotosik.pl/video/fd63e35f7dbab2a8.html

Dodano po 6 [minuty]:

Dodano po 11 [minuty]:

Właśnie zorientowałem się że temat jest w złym dziale więc proszę moderatora o przeniesienie tematu.
    Trendy 2021 w branży Internetu rzeczy [Webinar 02.07.2021, g.12.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Level 32