Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kosiarka Tecumseh 3,5 KM - Nie odpala na zimnym silniku

helmud7543 11 Maj 2013 18:58 8154 4
  • #1 11 Maj 2013 18:58
    helmud7543
    Poziom 42  

Jestem bardzo początkujący w dziedzinie silników kosiarek więc proszę o wyrozumiałość.

Miałem problem z kosiarką Tecumseh z silnikiem 3,5 KM. Nie mam dokumentacji tej kosiarki (kupiona używana) więc nie wiem konkretnie jaki to model (mogę zrobić zdjęcia jeśli trzeba).

Pierwsza usterka:
    Zimny silnik odpalał normalnie (przelanie, pociągnięcie, ewentualnie dwa pociągnięcia i jest). Po odpaleniu pracowała prawidłowo ale po zgaszeniu gorącego silnika, jeśli przy rozruchu nie pociągnąłem linki odpowiednio mocno, to dalsze próby uruchomienia były problematyczne. Trzeba było (na gorącym silniku) kilka razy przelewać gaźnik i odpalać - z ryzykiem zalania świecy. Jak już zapalił to było oczywiście ok. - silnik pracował równo i radził sobie dobrze nawet z dużą trawą. Oddaliśmy do mechanika, żeby to poprawił i to był błąd bo teraz jest znacznie gorzej.

Druga usterka - po "naprawie" pierwszej.