Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DR 350 SUZUKI 1998 Strzela w wydech, uszkodzony wałek rozrządu, dźwigienki

11 Maj 2013 23:10 13167 13
  • Poziom 11  
    Witam.

Suzuki DR 350 z 1998 z elektrycznym starterem.
    Na ciepło odpala dopiero po odkręceniu manetki gazu co objawia się strzałami w wydech i blokowaniem rozrusznika. Jak odpali to chodzi całkiem przyzwoicie ale po odpuszczeniu manetki strzela.
    Przed rozebraniem silnika sprawdziłem wszystkie ustawienia na serwisówkę!!

Proszę o ocenę stanu gdyż nie mam doświadczenia w tym temacie.

DR 350 SUZUKI 1998 Strzela w wydech, uszkodzony wałek rozrządu, dźwigienki DR 350 SUZUKI 1998 Strzela w wydech, uszkodzony wałek rozrządu, dźwigienki DR 350 SUZUKI 1998 Strzela w wydech, uszkodzony wałek rozrządu, dźwigienki DR 350 SUZUKI 1998 Strzela w wydech, uszkodzony wałek rozrządu, dźwigienki
  • Poziom 24  
    Niepotrzebnie zdjąłeś głowicę, w tym silniku znany problem to zużywający się system dekompresatora odśrodkowego na wałku rozrządu. Wałek do wyrzucenia, chyba ktoś próbował go samodzielnie napawać. Na Alle... reklamuje się ktoś kto regeneruje te wałki ale efekty bywają różne. Ten moim zdaniem nie nadaje się już do regeneracji ale spróbuj ewentualnie go wysłać. Dźwigienka do wymiany. Jeśli będziesz odpalał bez działającego dekompresatora to łatwo spalić rozrusznik, przezwojenie problematyczne i drogie
  • Poziom 11  
    Obejrzałem dzisiaj dokładnie wałek rozrządu i dekompresator.
    Wydaje mi się że działa prawidłowo. Na krzywce wydechowej jest wcięcie w której umieszczona jest kolejna niewielka krzywka chowająca się przy wyższych obrotach.
    Podejrzewam że blokowanie rozrusznika i cofanie wału spowodowane jest odkręcaniem manetki gazu przy rozruchu, bo tylko wtedy motocykl da się uruchomić.