Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Tuner TV na PCI x1 lub USB 2.0 jaki wybrać ?? Proszę o rady.

makelele1922 12 May 2013 20:11 2400 10
    makelele1922
    Level 18  
    Witam.
    Planuje zakupić tuner TV do komputera, najlepiej żeby miał wejście PCI x1 lub USB 2.0, nie mam pojęcia które będą lepsze. Tuner musi mieć pilot. Znalazłem coś takiego, i czy to bedzie dobrym rozwiązaniem dla mnie ?
    http://allegro.pl/tuner-tv-pctv-76e-fullhd-dvb-t-usb-pilot-i3234326792.html
    Posiadam zwykły kabel antenowy, który zamierzam podpiąć do tego tunera, czy tak bedzie ok czy lepiej odbierać sygnał tą dołączoną antenką ? I czy to w ogóle zadziała ? Jestem kompletnie zielony w tym temacie i proszę o pomoc i z góry dziękuję.
    Budżet około 100zł(lepiej żeby nie przekroczyło tej kwoty, chyba że bedzie warto)
    xlukaso
    Level 11  
    Mogę polecić tuner na USB firmy OVERMAX OV-TN-03. Jest to tuner do telewizji analogowej którą już wyłączają i do telewizji DVB-T. Posiada również wejście na zewnętrzne źródło AUDIO-VIDEO więc możesz np. ze starej kamery coś zgrać. Generalnie kilka rzeczy w jednym. W zestawie także pilot i antenka. Nie pamiętam ile dokładnie płaciłem nie wiele ponad 100zł ale było warto.
    makelele1922
    Level 18  
    A czym on się różni od tego co podałem ? Sam się nie znam a tamten pasuje mi cenowo, i z opinii które o nim czytałem jest nawet ok.

Dodano po 2 [minuty]:

I tak nie będę korzystał z tej pseudo-antenki chodzi mi o podpięcie kabla antenowego a do tego wydaje mi się że będzie dobry, nie mam zamiaru też nic nagrywać ani nic takiego.
    luki56
    Level 39  
    Ten co ja podałem jest firmowy i masz pewność gwarancji, a jak kupisz chinski na allego to moze nie być kolorowo.
    luki56
    Level 39  
    Tak, o ten. Sam go posiadam od roku, tyle ze ja dałem 115zł.
    makelele1922
    Level 18