Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

malaguti f12 - Jak podłączyć akumulator

_Sylwan_ 13 Maj 2013 20:34 4434 5
  • #1 13 Maj 2013 20:34
    _Sylwan_
    Poziom 1  

Kupiłem skuter ale bez akumulatora pali tylko na kopnik.
    Jestem zielony i nie wiem jak podłączyć akumulator do tejże kostki. Potrzeba jakiejś redukcji/przejściówki ale nie wiem nawet jak to nazwać. Albo jak to podpiąć na krótko które kable do + a co do - w akumulatorze. Pozdrawiam

PS. czy to prawda że jeżdżąc bez akumulatora mogę uszkodzić przez to moduł?

0 5
  • #2 08 Lis 2013 12:55
    kingsly
    Poziom 17  

Moduł nie, regulator napięcia tak.

0
  • #3 08 Lis 2013 13:27
    jack63
    Poziom 41  

kingsly napisał:
    Moduł nie, regulator napięcia tak.

Różnie bywa. Zależy jak skopana jest instalacja i gdzie podłączy aku.
    _Sylwan_ Nie masz pojęcia o elektryce. Zawieź motorek do fachowca. Niech sprawdzi instalację. Ta kostka nie musi być od aku! Coś było kombinowane. Kabel niebiesko-czerwony wygląda na lutowany/wyrwany. Nie wiadomo czy w ogóle jest i to sprawny regulator.

0
  • #4 08 Lis 2013 16:53
    BANANvanDYK
    Poziom 38  

Jack63, nie twórz teorii spiskowych o tej kostce.
    Dobrze przypuszczasz, w Malaguti F12 akumulator jest podłączony poprzez tą kostkę. Brakuje "wiązki" z kostką i przewodami na oko 10 cm długości przykręconymi do akumulatora.
    Z tego co pamiętam, w Malaguti czarny to "-" akumulatora, a niebieski to "+" akumulatora. Podobnie z tym przewodem czerwono-niebieskim, jest to "+" na instalację, ale teraz nie pamiętam w którym miejscu znajdował się bezpiecznik. Najlepiej poszukaj schematu instalacji elektrycznej.

1
  • #5 08 Lis 2013 19:22
    Staszek49
    Poziom 34