Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

samsung galaxy s4 nowy pierwsze ładowanie czarny ekran nie ładuje dziwne wibracj

Aniula123 14 Maj 2013 01:22 6426 6
  • #1 14 Maj 2013 01:22
    Aniula123
    Poziom 2  

Witam! Od wczoraj jestem posiadaczką Samsunga galaxy s4 gdy miałam naładowana polowe baterii chyba fabrycznie wykorzystałam ja do końca az telefon całkowicie się wyłączył. gdy go podłaczylam telefon nie chciał się wlaczyc po godzinie ilość baterii się nie zwiekszyla i ekran zrobil się czarny co jakiś czas wibrując. proszę o jakies szybkie rady ponieważ wogole nie znam się na tym nie wiem co moglo się stać proszę o pomoc telefon jest nowiutki . Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Co się stało?

0 6
  • #2 14 Maj 2013 02:21
    intels
    Poziom 19  

Witam
    Najlepiej zanieść do serwisu skoro telefon nowy to i go wymienią. Najprawdopodobniej bateria tak głęboko się rozładowała że ładowarka nie może jej "obudzić".
    Pozdr.

0
  • #3 14 Maj 2013 09:20
    grubas
    Poziom 40  

Na pewno wymienią :-)
    Będzie naprawiany. Oddaj na gwarancji.

0
  • #4 14 Maj 2013 21:42
    DJBarthezz
    Poziom 11  

Sprawdz ładowarkę miałem to samo, była uszkodzona nie ładowała. Sprawdziłem na drugiej telefon normalnie się ładował.

0
  • #5 15 Maj 2013 21:18
    Milkovsky
    Poziom 15  

Mialem tak samo tylko z xperia mini pro po kupnie nie ladowal sie ( rzeczywiscie byla ladowarka zepsuta) a po pół roku telefon wylaczyl sie i nie wstal okazalo sie ze kupilem zalany telefon... Jezeli kupiles na allegro to sprawdz czy to napewno nowy telefon.

0
  • #6 15 Maj 2013 21:27
    luki56
    Poziom 39  

Milkovsky napisał: