Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Garnuszek Fisher Price - zniekształcony głos zabawki

angelka87 14 Maj 2013 12:00 1473 1
  • #1 14 Maj 2013 12:00
    angelka87
    Poziom 1  

Witam,
    Otrzymałam ostatnio w spadku dla dziecka Garnuszek na klocuszek Fisher Price. Osoba od której go otrzymałam próbowała go kiedyś wyczyścić i Garnuszek odmówił współpracy. Nie działało nic. Podejrzewam, że został zalany przy próbie umycia. Rozkręciłam całe urządzenie coś tam przeczyściłam patyczkiem do uszu nasączonym spirytusem (gdzieś wyczytałam, że tak można próbować) i urządzenie ruszyło o tyle, że odzyskało światełka i głos, który jednak jest baaardzo zniekształcony. Niestety jestem laikiem w takich sprawach, na facetów w rodzinie również liczyć nie mogę, a uruchomienie samego Garnuszka spowodowało u mnie ogromną radość i chęć doprowadzenia go do porządku. Proszę o info co jeszczę mogę spróbować zrobić, żeby zabawka zaczęła mówić normalnie. Czy jest w ogóle szansa, że będzie normalnie działać. Będę wdzięczna za każdą wskazówkę.

• #2 14 Maj 2013 13:30
    pawel-jwe
    Poziom 30  

angelka87 napisał:
    Garnuszek na klocuszek Fisher Price

Fajna nazwa ;)
    angelka87 napisał:
    Czy jest w ogóle szansa, że będzie normalnie działać.

Szansa jest zawsze tylko nie zawsze jest to opłacalne.
    1. Sprawdź zasilanie, jeśli z baterii to czy nie są już za słabe.
    2. Sprawdź w jaki stanie są przewody do głośniczka (zapewne warto poprawić luty na przewodach)
    3. Obejrzyj sam głośnik, czy membrana nie jest uszkodzona itp. Jeśli urządzenie było myte to być może woda dostała się do głośniczka i uszkodzona jest cewka, naprawa cewki (czy ogólnie głośniczka) nieopłacalna i lepiej gdzieś ze "złomu" elektronicznego (najlepiej z innych zabawek) pożyczyć głośniczek o podobnych parametrach i podmienić.