Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MAN TGX - MAN TGX USTERKA ADBLUE 05534-07

14 Maj 2013 12:18 11808 13
  • Poziom 38  
    Na oko to 99% to samo, sześć kabli idzie do czujnika?
  • Poziom 10  
    do czujnika idzie 8 kabli
  • Poziom 38  
    Tak 8 kabli i 4 pinowa wtyczka.To na bank jest to samo. Scania.
  • Poziom 22  
    4 pinowa wtyczka to zasilanie i can. Chcesz wpinać się tą wtyczką czy wymienić sam czujnik?
  • Poziom 10  
    Chcę wymienić sam czujnik. Praktycznie w większości aut jest zastosowany czujnik NGK NS11A, 8 kabli . Z innych marek jest tańszy, wychodzi że czujnik jest ten sam tylko różnią się płytkami elektronicznymi albo i nie ..... bo płytki wyglądają tak samo.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    wit-trans napisał:
    wychodzi że czujnik jest ten sam tylko różnią się płytkami elektronicznymi albo i nie
    Ta płytka to konwerter sygnału analogowego czujnika do sygnału cyfrowego dla szyny CAN, sterowanie czujnika oraz ma zapewnić większą stabilność na zakłócenia i manipulację.
  • Poziom 10  
    P. Tomaszu -pana zdaniem , mogę wymienić sam czujnik ? do mana kosztuje ponad 2000 , a np. do dafa nowy około 1000 , zawracam głowę ale cena tego czujnika w manie niebotyczna... nawet handlowiec mi to przyznał , że przesadzili, a właśnie padł mi w innym aucie, i ten sam błąd......
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ja nie robię takich przeróbek ..... ale sądzę że będzie działało pod warunkiem sprawnego konwertera.
  • Poziom 10  
    PO podpięciu innego czujnika (z MANA) , zgasł 05534-07 , ale zapalił się 05508-04, tego już za wiele .... :cry:
  • Poziom 9  
    Witam. Mam podobny problem w VOLVO FH z tym , że do niego czujnik kosztuje 2900 zł i po wymianie na nowy podobno trzeba go na nowo zaprogramować, tak twierdzi elektryk z serwisu VOLVO.
  • Poziom 38  
    Pewno wie co twierdzi, w Scani nic nie trzeba programować.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Julia Chmielewski napisał:
    i po wymianie na nowy podobno trzeba go na nowo zaprogramować, tak twierdzi elektryk z serwisu VOLVO.
    Pierwsze słyszę o programowaniu sensora NOx, (chyba że w procesie jego produkcji jako kalibrację) albo Kolega źle zrozumiał bo mogło chodzić o wgranie nowszej wersji oprogramowania sterownika silnika, lub test uruchomienia układu SCR.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    wit-trans napisał:
    zgasł 05534-07 , ale zapalił się 05508-04

    5508 Błąd CAN (komunikat NO1)
    Kontrola komunikatów CAN pod kątem błędów czasowych, sygnałowych, zrozumiałości
    Błąd rekordu danych
    Reakcja systemu: Obecnie brak oddziaływania na funkcjonalność systemu.